Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: زلزله‌ای با قدرت ۵.۹ درجه در حوالی ترک استان آذربایجان شرقی که روز جمعه۱۷ آبان ساعت ۰۲:۱۷:۰۳ در عمق دو کیلومتری زمین رخ داد و از نخستین لحظات زلزله به تمامی پایگاه‌های این استان آماده باش اعلام شد؛ به طوری که آمبولانس‌ها خارج از پایگاه‌ها و اتوبوس آمبولانس نیز آماده اعزام به محل‌های حوادث احتمالی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: خانه و مرکز بهداشت محیطی‌ترین بخش روستائی هستند که در جهت ارائه خدمات به نظام شبکه‌های بهداشتی درمانی کشور قدم برمی‌دارند. همچنین لازم به ذکر است با حادثه پیش‌آمده در روز جمعه حدود ۱۶ مرکز بهداشت در استان میانه و تبریز به تمامی افراد آن روستا و روستا‌های اطراف پوشش‌رسانی در جهت سلامت می‌کنند.

بیشتر بخوانید : مصدومیت ۶۰ درصدی بانوان در زمین لرزه آذربایجان شرقی

او بیان کرد: از این ۱۶ مرکز بهداشت حاضر خدماتی از قبیل محیط، روان، تغذیه و همچنین درمان بیماری‌های واگیردار و بلایا به هموطنان ارائه می‌شود.

البته لازم به ذکر است؛ تاکنون خبرهای مختلفی از تعداد مصدومان این حادثه منتشر شده است اما شدت این زلزله تا حدی نبود که احتیاجی به کانکس جهت اسکان اظطراری افراد آن منطقه وجود داشته باشد.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت اخبار سلامت زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه، امشب + فیلم

به گزارش جماران؛ رسانه‌های ترکیه از وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری در منطقه «سولو سارای» استان «توکات» در شمال این کشور خبر دادند.

به گفته رسانه ها خانه‌های روستایی در این زلزله آسیب دیده‌اند.‌ هنوز از تلفات احتمالی این زمین لرزه که عصر امروز پنجشنبه رخ داده، خبری اعلام نشده است.

 

حجم ویدیو: 9.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:33 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • همه ایرانی‌ها‌ دارای ‌پرونده سلامت ‌می‌شوند
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • فیلم/ خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه
  • زلزله 5.6 ریشتری در شمال ترکیه، امشب + فیلم
  • خسارت زلزله ۵.۶ ریشتری در شمال ترکیه + فیلم
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور