Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@16:42:58 GMT

استقلال هزینه شکایت از کالدرون را پرداخت نکرده!

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۶۳۲۹

استقلال هزینه شکایت از کالدرون را پرداخت نکرده!

رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس بعد از محرومیت گابریل کالدرون سرمربی این تیم از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را ارائه کرد.

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: «کمیته انضباطی به رغم توضیحات ارایه شده از سوی آقای کالدرون و باشگاه حکم به محرومیت ایشان داد آن هم در حالی که کالدرون برخلاف افرادی که اتهام "مهندسی نتایج به نفع پرسپولیس" یا "اتهام حمایت از پرسپولیس" را زدند و برخوردی با آن‌ها نشد تاکید دارد طبق مستندات موجود اتهامی به داور یا استقلال نزده کالدرون از دو تصمیم داور در بازی با پارس جم ابراز تعجب کرده و در ادامه گفته دوست دارم چه ببازم و چه ببرم در زمین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل پرسپولیس هم دقایقی قبل (عصر روز شنبه) اعلام کرد کمیته انضباطی در رویه سخت گیرانه خود برای پرسپولیس و مماشات با تخلفات دیگر تیم‌ها که منجر به در نظر گرفتن ۱۰ جلسه محرومیت برای پرسپولیس و اعضای تیم شده در حالی کالدرون را محروم کرده که باشگاه استقلال به عنوان شاکی هزینه رسیدگی به شکایت را پرداخت نکرده و از نظر شکلی هم پرونده ناقص بوده این در حالی است که کمیته انضباطی اخیرا به یکی از شکایت‌های باشگاه رسیدگی نکرد و اعلام داشت زمانی به شکایت رسیدگی می‌شود که هزینه دادرسی واریز شود.»

برچسب ها: رویداد24 ، محرومیت گابریل کالدرون ، سرمربی این تیم پرسپولیس ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، مدیرعامل پرسپولیس سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سرمربی این تیم پرسپولیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مدیرعامل پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دوران ریاست عبدالرحمن شاه‌حسینی بر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، چند حکم جنجالی صادر شد که یکی از آن‌ها مربوط به محرومیت علی دایی بود. حکمی که با واکنش‌های تندی همراه شد و عده‌ای حتی شیشه ماشین رئیس اسبق کمیته انضباطی را هم شکستند.

عبدالرحمن شاه‌حسینی در گفتگو با خبرآنلاین، در خصوص این رای گفت: «علی دایی برند فوتبال ایران است و من قسم می‌خورم نقشی در آن تهدیدها و آجری که سمت ماشین من پرتاب شد نداشت و روح او هم از ماجرا بی‌خبر بود. این کار آدم‌های تندرو و کاسه داغ‌تر از آش بود. ما بعدا هم را دیدیم ولی خیلی صحبتی درباره رای نکردیم. یک روز تلفنی باهم صحبت می‌کردیم و یکی از دوستان ما مهمان علی دایی بود که حرف من شده و تماس گرفت که یک روز پیش علی دایی بروم که بعد ۴ سال فرصت نشده است. تصمیم دارم یک روز خصوصی با علی دایی رخ به رخ صحبت کنیم و مطمئنم او هم به خیلی مسائل رسیده که اگر کسی در فوتبال وظیفه‌اش را انجام ندهد، هرج و مرج می‌شود. مخصوصا در بحث قضایی باشد. باید یک سری مسائل را به خودش هم بگویم چون مصاحبه من را درباره تهدیدها شنیده است ولی باید بگویم روح او خبر نداشت و شخصیت دایی برتر از این صحبت‌هاست.»

رئیس اسبق کمیته انضباطی درباره واکنش تند دایی گفت: «من فوری رای می‌دادم که کسی فرصت رایزنی نداشته باشد و مدیران نتوانند کاری کنند. بعد از آن جلسه کمیته انضباطی، هنوز دور نشده بود رای را دادم. داوود عابدی از شبکه خبر بلافاصله بعد رای من سراغ علی دایی رفت و گفت خبر داری این حکم را داده‌اند؟ فکر کنم ۲ جلسه محرومیت و جریمه نقدی بود. به نظر من بعضی جاها رسانه‌ها نباید سراغ مربیان بروند. مثلا اگر تیم در یک بازی جنجالی باخته باشد و حرف‌هایی بزند. او هم در آنجا گفت شاه‌حسینی کیست که من را محروم کرده است. مجری شبکه خبر بلافاصله پیش من آمد و گفت دایی این را گفته و پاسخ شما چیست؟ گفتم شاه‌حسینی هیچکس نیست، تشکیلات قضایی در فوتبال است که علی دایی را محروم کرده است.»

برای خواندن مشروح این گفتگو اینجا را کلیک کنید.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888819

دیگر خبرها

  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد