Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@02:12:31 GMT

مرگ دلخراش کارگر ۴۳ساله

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۶۵۱۴

مرگ دلخراش کارگر ۴۳ساله

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سرهنگ حسین دهقانپور گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک حادثه منجر به فوت در یکی از روستاهای بخش سرولایت نیشابور، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه خواجه‌آباد به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک دستگاه تراکتور در داخل زمین کشاورزی با کارگر 44 ساله‌ای برخورد کرده، که بر اثر این برخورد کارگر 44 ساله جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تحقیقات در این باره ادامه دارد، افزود: با ابراز تأسف از این حادثه تلخ، بیان کرد: با دستور مقام قضایی پرونده تشکیل و جسد به سردخانه انتقال یافت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوت زمین فرمانده انتظامی پلیس کارگر زمین کشاورزی پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور مبنی بر کاهش سطح هوشیاری آقای ۷۰ ساله در مطب یکی از پزشکان قلب نیشابور فورا با توجه به حجم بالای ترافیک، موتورلانس پایگاه یک به عنوان کد پیشران و بطور همزمان آمبولانس پایگاه چهار شهری به محل فوریت اعزام شد.

سیدحمید حسینی افزود: عملیات احیای پایه توسط کادر درمان حاضر در صحنه قبل از رسیدن اورژانس شروع و پس از رسیدن کارشناس موتورلانس اورژانس عملیات احیای قلبی ریوی پیشرفته برای بیمار آغاز شد.

وی افزود: پس از رسیدن آمبولانس پایگاه چهار شهری به محل فوریت عملیات احیای قلبی ریوی پیشرفته برای بیمار ادامه یافت و بیمار پس از دریافت حمایت‌های پیشرفته قلبی و تنفسی با موفقیت احیا و بیمار در نهایت تحت پایش مداوم به کادر درمانی بیمارستان بیست و دو بهمن تحویل شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: در صورتی که عملیات احیای قلبی ریوی پایه برای بیمار در دقایق اولیه آغاز شود، شانس بقای بیمار بسیار افزایش پیدا می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • روایت ترسناک مبارزه زن ۶۰ ساله و خرس در پیرانشهر +تصویر دلخراش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • جدال زن ۶۰ ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر/ روایت ماجرا از زبان پسرش+ تصویر دلخراش زن در بیمارستان
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • مجروح شدن مادر مقتول توسط مادر قاتل
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور