Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لوشامپیونه فرانسه، تیم پاری سن ژرمن مهمان برست بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: پیروزی خفیف یاران قدوس / برد لیون و آنژه مقابل حریفان

دی ماریا در دقیقه ۳۹ و مائورو ایکاردی در دقیقه ۸۵ (پنج دقیقه پس از ورودش به زمین) گل‌های پی اس جی را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساموئل گرندسیر هم در دقیقه ۷۲ تک گل میزبان را زد.

پاری سن ژرمن با این برد ۳۰ امتیازی شد و در صدر جدول قرار دارد. برست نیز با ۱۷ امتیاز نهم است.

بیشتر بخوانید: لیل با برد پرگل به رتبه سوم رسید

انتهای پیام/

پیروزی پی اس جی در لیگ یک فرانسه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم

در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم بارسلونا در ورزشگاه مونتجوئیک در حالی میزبان پاری سن ژرمن بود که در بازی رفت با نتیجه سه بر دو پیروز شده بود، اما پاریسی‌ها توانستند در بازی برگشت با نتیجه چهار بر یک پیروز و راهی دور بعد شوند.

بارسا در این بازی گل اول را زد. رافینیا که در بازی رفت دو گل زده بود، در این مسابقه هم در دقیقه ۱۲ روی حرکت و پاس زیبای یامال، گل نخست را وارد دروازه دوناروما کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بارسایی‌های حاضر در ورزشگاه که به وجود پیروزی در بازی رفت و یک گل زودهنگام در بازی برگشت، سر از پا نمی شناختند، با یک حرکت غرق در سکوت شدند. در دقیقه ۲۹ در یکی از معدود حملات پاری سن ژرمن در حالی‌که خط دفاعی بارسا کمی جلو کشیده بود، با پاسی از سمت چپ، بارکولا از مدافعان بارسا فرار کرد و صاحب توپ شد. او که در حال ورود به محوطه جریمه بود، با خطای آرائوخو در لبه باکس، سرنگون شد و به زمین افتاد. داور بلافاصله کارت قرمز را از جیبش درآورد و آرائوخو را اخراج کرد.

با این اخراج روند بازی کاملا تغییر کرد و پاریسی‌ها سرا پا حمله شدند. در دقیقه ۴۰ بازی روی حمله‌ای از پاری سن ژرمن بارکولا توپ را به مقابل دروازه ارسال کرد. توپ از امباپه و مدافعان بارسا گذشت و به سمت راست رفت، جایی که دمبله با یک ضربه زیبا به طاق دروازه بازی را مساوی کرد.  با این گل دمبله بدون توجه به جو و فضای منفی‌ای که بارسایی‌ها برایش ایجاد کرده‌اند دومین گلش را (بعد از گلزنی در بازی رفت) هم مقابل تیم سابقش به ثمر رساند و آمار جالب ۲ بازی برابر بارسا و ۲ گل را ثبت کرده. این در حالی است که او در ۳۳ بازی با سایر تیم‌ها فقط یک گل به ثمر رسانده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، اما شاگردان انریکه نیمه دوم را هم با توجه به داشتن یک یار اضافه هجومی کار کردند و سه گل دیگر زدند. ویتینا در دقیقه ۵۴ و امباپه در دقایق ۶۱ (پنالتی) و ۸۹ دیگر گل‌های پاری سن ژرمن را زدند تا لوئیز انریکه سال‌ها پس از خلق معجزه نیوکمپ و پیروزی شش بر یک مقابل پاری سن ژرمن به عنوان سرمربی بارسا، این بار در قامت سرمربی پاری سن ژرمن در شهر بارسلون مقابل تیم سابقش کامبک بزند و تیمش را راهی نیمه نهایی کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • تشکر ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از هواداران حاضر در ورزشگاه پس از پیروزی این تیم در خانه بارسلونا / فیلم
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • خلاصه بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن + فیلم
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو