Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین اکبری، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با وجود مصدومیت و از دست دادن دو دیدار پایانی ایران عنوان آقای گلی جام بین قاره‌ای را کسب کرد.

به گزارش مشرق، امیرحسین اکبری، بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در پایان جام بین قاره‌ای ۲۰۱۹ امارات که با قهرمانی ایران خاتمه یافت، با به ثمر رساندن ۶ گل به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری که در بازی با روسیه دچار مصدومیت شدید از ناحیه آرنج دست چپ شده بود، در حالی موفق به کسب عنوان آقای گلی شد که در دو بازی نیمه نهایی و فینال غایب بود و فرصت بالاتر بردن گل‌های زده خود را نداشت.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار فینال جام بین قاره‌ای با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل اسپانیا به برتری رسید و قهرمان شد.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان امیر حسین اکبری تیم ملی فوتبال ساحلی آقای گل جام بین قاره ای فوتبال ساحلی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور

تیم فوتبال نساجی پنج بازیکن خود را در بازی حساس برابر تراکتور در اختیار نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نساجی در حالی فردا برابر تراکتور قرار خواهد گرفت که پنج بازیکن این تیم نمی‌توانند سرخپوشان قائمشهری را در این بازی همراهی کنند.

براساس این گزارش، محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده و صابر حردانی محروم هستند و حق همراهی نساجی را ندارند، این در حالی است که محمود قائدرحمتی و سیداحسان حسینی هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.

گفتنی است، دیدار نساجی - تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!
  • از قزوینی ها یاد بگیرید!
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست