Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های سوم و دهم جدول رده بندی به مصاف یکدیگر می روند.

طرفداری- در یکی از بازی های هفته دوازدهم سری آ، آاس رم میهمان پارما است:

مشخصات بازی 1شنبه؛ 19 آبان 1398 - 10 نوامبر 2019 ساعت 20:30 به وقت ایران هفته دوازدهم سری آ - فصل 2019/20 ورزشگاه انیو تاردینی داور: میشل فابری

ترکیب احتمالی دو تیم

غایبان رم: مخیتاریان، پلگرینی، کریستانته، زاپاکوستا و کالینیچ (مصدوم) | چتین (محروم)

غایبان پارما: آلوز، کارامو، لائورینی، گراسی، اینگلسه (مصدوم)

نکات آماری بازی رم در 20 بازی اخیر خود در سری آ فقط یک بار باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
(2-0 مقابل آتالانتا) رم در سه بازی اخیر خارج از خانه خود در سری آ موفق به ثبت کلین شیت شده است. عملکرد دو تیم در 25 بازی سری آ به میزبانی پارما: 8 برد پارما، 4 تساوی و 13 برد رم. عملکرد دو تیم در 52 بازی تاریخ تقابل های آنها در همه رقابت ها: 9 برد پارما، 11 تساوی و 32 برد رم. پیش بینی از نگاه هواسکورد

پارما 1-2 آاس رم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در مورد شرایط چند ماه اخیر مهدی طارمی گفته است: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است و در دوره‌ای که در ترکیب تیم نبود دیگرن بهتر از او بودند و این روز‌ها مهدی دوباره به اوج رسیده است و از او در ترکیب استفاده می‌کنیم.   سرمربی پورتو ادامه داد: حضور مهاجمان در زمین تنها راهکار نیست و تیم ما می‌تواند بدون مهاجم هم بازی کند و این یکی از تاکتیک‌ها ما است و ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که کاساپیا ­۴ گل به ویزلا زد و در مورد گیمارش هم او گلزنی کرد.   کونسیسائو در مورد رتبه سومی پورتو گفت: این واقعیت است که ۲ تیم در نزدیکی ما هستند و باید در بازی‌های باقیمانده امتیازات را بدست بیاوریم و رتبه سومی را کسب کنیم و برای بازی‌های باقیمانده این نگرانی برای هواداران وجود دارد ما ۳ مصدوم به نام‌های پپه، کونسیسائو و بورخس داریم و پزشکان در حال بررسی و مداوای آنها هستند.

دیگر خبرها

  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • پارما و کومو در آستانه صعود به سری آ
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • ماموریت ویژه رئال: بارسلونا گل بخور نیست!
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • سرمربی پورتو: طارمی بازی نمی‌کرد، چون دیگران بهتر بودند
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت