Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال کسب پیروزی مقابل ایبار در هفته سیزدهم رقابت های لالیگا، زین الدین زیدان با خبرنگاران گفتگو کرد.

طرفداری- رئال مادرید با پیروزی 4-0 مقابل ایبار، 25 امتیازی شد و موقتاً با 12 بازی به صدر جدول لالیگا صعود کرد. شاگردان زیدان پنجمین کلین شیت متوالی را هم ثبت کردند.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیزو در پایان این بازی گفت:

خیلی راضی ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم ترین نکته این بود که از ابتدا تا انتهای بازی با تمام قدرت عمل کردیم. در ورزشگاهی سخت و مقابل حریفی خوب این عملکرد را داشتیم. نیمه اول مسابقه امروز بسیار خوب بود و از کسب پیروزی خوشحالیم. چیز زیادی تغییر نکرده است. بعد از شکست مقابل مایورکا، تنها به این فکر کردیم که چطور بیشتر تلاش کنیم. این کار را امروز کردیم و به کیفیت خود ایمان داشتیم.

حالا پنج کلین شیت داشته ایم و بسیار خوشحالیم. کیفیت آنها را محدود کردیم و به این ترتیب می توانیم کار های بزرگی با توپ انجام دهیم. شاید این بهترین 45 دقیقه از زمان بازگشتم بود، اما مقابل گالاتاسارای هم خوب بودیم. از عملکرد کل تیم خوشحالم.

تغییرات در ترکیب اصلی:

دو یا سه تغییر در ترکیب داشتیم، و آنهایی که تازه به ترکیب آمده بودند عالی کار کردند. همگی متمرکز هستند و وقتی صاحب فرصت می شوند، از آن استفاده می کنند. 25 بازیکن دارم که به همه آنها نیاز خواهم داشت. برای یک مربی، دیدن بازیکنانی متمرکز، عالی است. همه آنها با کیفیت هستند و امشب این را نشان دادند.

والورده:

او بازیکنی خوب، متفاوت و جوان که می خواهد خوب کار کند. خیلی خوشحالم که گل زد و شوت فوق العاده ای بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس

جانشین دنی کارواخال یکی از بهترین شب‌های فوتبالی خود را سپری کرد. 

طرفداری | عملکرد درخشان لوکاس وازکز در ال‌کلاسیکو جود بلینگام را شگفت‌زده کرد.

دیدار حساس و تماشایی تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. بالاتر از وینیسیوس جونیور و جود بلینگام، لوکاس وازکز درخشان‌ترین ستاره در آسمان سانتیاگو برنابئو بود. وازکز روی هر سه گل رئال تأثیر گذاشت، به طوری که ابتدا با زیرکی پنالتی گرفت، سپس گل‌ تساوی‌بخش کهکشانی‌ها را به ثمر رساند و در نهایت با ارسال یک پاس گل تماشایی برای جود بلینگام، زمینه تکمیل کامبک شیرین تیم کارلو آنچلوتی را مهیا کرد.

عملکرد درخشان لوکاس وازکز مقابل بارسلونا را می‌توان یکی از بهترین نمایش‌های او در پیراهن رئال مادرید نامید. هواداران و بازیکنان رئال مادرید همگی از جمله جود بلینگام از عملکرد وازکز شگفت‌زده شدند و به تمجید این مدافع 32 ساله پرداختند. بلینگام با انتشار توییتی در ستایش لوکاس وازکز، او را اسطوره رئال مادرید خطاب کرد. ستاره انگلیسی در X نوشت:

لوکاس وازکز، اسطوره لعنتی.

عملکرد درخشان لوکاس وازکز مقابل بارسلونا 90 دقیقه بازی 1 گل 1 پاس گل کسب پنالتی 2 خلق موقعیت 5 بازپس‌گیری توپ 9 پیروزی در دوئل‌های زمینی 80 درصد پاس صحیح نمره 8/8 از فوت‌موب (بهترین بازیکن زمین)

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • ژوزه مورایس: بازیکنانم نیمه دوم مقابل ملوان بسیار عالی بودند
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم