Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:39:24 GMT

رئال مادرید بادرخشش بنزما صدر را از بارسا پس گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۷۳۳۲

 

رئال مادرید در شب رکوردشکنی مهاجم فرانسوی اش توانست به راحتی ایبار را شکست دهد و صدرنشینی لالیگا را تصاحب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید شنبه شب در هفته سیزدهم لالیگا به مصاف ایبار رفت و با چهار گل میزبانش را شکست داد.کریم بنزما شب درخشانی را سپری کرد. مهاجم فرانسوی گل نخست بازی را در دقیقه ۱۷ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظاتی بعد داور یک پنالتی به نفع مادرید گرفت و سرخیو راموس آن را به گل تبدیل کرد.

در دقیقه ۲۹ داور یک پنالتی دیگر برای سفیدپوشان گرفت. این بار بنزما پشت ضربه ایستاد و با باز کردن دروازه ایبار توانست از رکورد فرانس پوشکاش پیشی بگیرد. بازیکن فرانسوی صد و پنجاه و هفتمین گلش را برای مادرید در لالیگا به ثمر رساند‌. پوشکاش ۱۵۶ گل به ثمر رسانده بود. بنزما اکنون ششمین گلزن برتر تیمش محسوب می شود.

بازی برتر مادرید در نیمه دوم هم ادامه داشت و گل چهارم این تیم را فدریکو والورده در دقیقه ۶۱ به ثمر رساند. شاگردان زین الدین زیدان با این پیروزی ۲۵ امتیازی شدند و به صدر جدول صعود کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 بهروز کمالوندی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود ائتلاف دریایی آمریکا رئال مادرید بنزما لالیگا تابناک ورزشی ایبار سانتریفیوژ IR 6 بهروز کمالوندی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود ائتلاف دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس

چهره‌های سرشناسی مهمان ویژه ال کلاسیکو بودند.

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

تام بریدی، اسطوره فوتبال آمریکایی و نواک جوکوویچ یکی از برترین تنیسورهای تاریخ مهمان ویژه ال‌کلاسیکو در استادیوم سانتیاگو برنابئو بودند. این دو اسطوره دنیای ورزش در کنار تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی و مصدوم رئال مادرید در هنگام ال‌کلاسیکو، عکسی به یادگار انداختند.

بیشتر بخوانید: حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • تام بریدی در کنار نواک جوکوویچ و تیبو کورتوا / عکس
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • درخواست هواداران رئال مادرید از مودریچ: لوکا، بمان!
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس