Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@17:29:48 GMT

حمله‌ی سگ پیتبول به شهروندان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۷۴۴۶

حمله‌ی سگ پیتبول به شهروندان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری یک سگ به همراه صاحبش به دلیل حمله به شهروندان خبر داد.

 سرهنگ عباس مرادی، روز شنبه در کلانتری ۱۰۱ تجریش، گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۲۲ تا ۲۳ در پی تماس تلفنی شهروندان مبنی بر اینکه یک قلاده سگ در خیابان دزاشیب نسبت به آسیب رساندن به دو نفر از شهروندان اقدام کرده که هماهنگی لازم با اورژانس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک واحد گشت خودرویی و یک واحد گشت موتورسوار در محل این حادثه در خیابان دزاشیب حاضر شدند که با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد ماجرا از این قرار بود که مالک این سگ شب‌ها سگ را برای گردش به خیابان می‌آورد.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: به علت سوءمصرف مواد مخدر شب گذشته حال او بد می‌شود و کنار خیابان می‌افتد. یک شهروند که قصد داشته به این فرد کمک کند، با مرکز فوریت‌های اورژانس تماس می‌گیرد و متعاقبا با پلیس تماس می‌گیرد و اظهار می‌کند این فرد کنار خیابان افتاده است.

وی ادامه داد: عوامل اورژانس از این فرد می‌خواهند علائم حیاتی فردی که روی زمین افتاده را بررسی کند. به محض این که شهروند از خودرو پیاده می‌شود که علائم حیاتی فرد را بررسی کند، سگ به صورت رهاشده اقدام به حمله کردن به شهروند می‌کند و آن را از ناحیه پا مصدوم می‌کند.

سرهنگ مرادی گفت: احد دیگر از شهروندان که از خیابان رد می‌شده صحنه را مشاهده می‌کند و به قصد کمک می‌آید که این سگ مجدداً شهروند دوم را هم مصدوم می‌کند لذا با توجه به حساسیت موضوع و اینکه این سگی است که نژاد پیتبول دارد و سگ گارد است و نفرات زیادی را به این شکل مصدوم و زخمی کند، هماهنگی‌های لازم انجام شد.

وی افزود: سریعاً دو اکیپ دیگر از همکاران در محل حاضر شدند و توانستند سگ را قلاده بزنند و با استفاده از هولدر متوقف کنند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: هماهنگی‌های لازم با اورژانس انجام شد. دو نفر مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند و یکی از مصدومین بعد از ۱۳-۱۲ ساعت در مرکز درمانی همچنان بستری است. حال عمومی این فرد خوب است. نفر دوم به صورت سرپایی که دو فقره گازگرفتگی از ناحیه پا داشته است، پانسمان شده و جهت آزمایشات لازم در خصوص بیماری هاری در مرکز درمانی رفتند و اقدام به آزمایش دادن کردند.

وی گفت: پرونده این فرد هم به مرجع قضائی منعکس شده تا دستورات لازم در خصوص محل نگهداری سگ و خود این فرد صادر شود تا تصمیم گرفته شود که چه باید کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مواد مخدر شهروند زمین خودرو پایتخت مراکز درمانی مراکز درمانی مواد مخدر حمله حمله سگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس هوایی به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدوم کارگری ۴۷ ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود، افزود: این مصدوم به بیمارستانی در سنندج اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی کردستان یادآور شد: این مأموریت دهمین مأموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین مورد از ابتدای تأسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

کد خبر 6086954

دیگر خبرها

  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان