Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@13:08:54 GMT

تولیت آستان قدس: در طرح خادمیاری تجدیدنظر می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۷۵۰۶

  به گزارش مهر، حجت الاسلام احمد مروی، عصر شنبه در دیدار با خادمیاران رضوی یزد در دفتر امام جمعه یزد با اشاره به سخنانی که در مورد تعطیلی طرح خادمیاران مطرح است، اظهار داشت: این طرح قرار نیست تعطیل شود.

وی بیان کرد: البته فعالیت سایتی که کار ثبت نام از خادمیاران را انجام می‌داد فعلا متوقف شده و در حال تدوین راهکارهای جدید برای این منظور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مروی تصریح کرد: ما موظف بودیم که بعضی از رویکردهای آستان قدس را بازنگری کنیم و این سلیقه فردی و شخصی من یا مجموعه‌ای که با من کار می‌کنند، نیست.

تولیت آستان قدس رضوی در ارتباط با ادامه فعالیت گروه‌های خادمیاری خاطرنشان کرد: خادمیاری یک سنت حسنه است و تعطیل نمی‌شود اما در ارتباط با نوع کارکرد آن تجدیدنظر صورت می‌گیرد.

مروی افزود: ممکن است این مجموعه تحت نظارت آستان قدس و به صورت کانون‌های مردمی فعالیت کند و اتفاقا مطابق با این برنامه، نه تنها فعالیت‌ها محدود نمی‌شود بلکه افزایش هم پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: تدابیر لازم برای ساز و کار آن اندیشیده شده و این مجموعه‌های مبارکی که شکل گرفته افزایش پیدا می‌کنند؛ علاوه بر آن افرادی که در نوبت هستند هم به این مجموعه اضافه می‌شوند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه

محمدصالح جوکار نماینده  مردم یزد، اشکذر و زارچ  در مجلس شورای اسلامی در نشست با حضور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی کشوری، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد و عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به فعالیت‌های اثربخش در اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان در سطح کشور، گفت: اینکه اتحادیه به جای کمیت، بر کیفیت تمرکز دارد، باعث تفاوت این مجموعه نسبت به مجموعه‌های دیگر شده، که بسیار ارزشمند و اثرگذار است.

وی با بیان اینکه اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان، سرآمد تشکل‌های دیگر است، افزود: شاهد اقدامات اثربخش و موثر توسط این مجموعه در طول سال هستیم و آماده هر گونه همکاری برای پیشبرد اهداف اتحادیه‌های اسلامی دانش آموزان هستیم.

نماینده یزد، اشکذر و زارچ اظهار داشت: مدرسه برای فعالیت‌های آموزشی دانش آموزی خوب است، اما انجام فعالیت‌های تربیتی و پرورشی صرفا در محیط کلاسی، اثربخشی لازم ندارد و بهترین مکان برای فعالیت پرورشی و یادگیری مهارت‌ها، محیط اردوگاهی است.

جوکار با تأکید بر اینکه استان یزد نیازمند اردوگاه دانش آموزی مناسب است، تصریح کرد: با وجود این مکان، می‌توان برنامه ریزی برای اقدامات و فعالیت‌های پایدار در طول سال داشت؛ هر چند آموزش و پرورش اردوگاه‌های بسیاری در استان دارد، ولی به دلیل کمبود اعتبار وبودجه، عملیات عمرانی و نگهداری بسیار پایین است.

وی ادامه داد: دانش آموز با حضور در یک فضای اردوگاهی و خارج از مدرسه، احساس بهتری برای همراهی با مربی خواهد داشت و آن زمان بهترین موقع برای انتقال مفاهیم انقلابی و ترویج گفتمان دینی به آنهاست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • ۱۷۰ کارگر اخراجی شرکت فروآلیاژ ازنا بازگشت به کار شدند
  • سکه های تاریخی از اوایل قرن ۴ تا قرن ۸ هجری به موزه رضوی اهدا شد
  • سکه های تاریخی از اوایل قرن 4 تا قرن 8 هجری به موزه رضوی اهدا شد