Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@02:54:44 GMT

طول عمر پایین هدفون‌های AirPods

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۷۶۳۰

طول عمر پایین هدفون‌های AirPods

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به دو هفته پیش شرکت اپل نسل جدید هدفون بی سیم خود با نام AirPods Pro را در سکوت مطبوعاتی معرفی کرد که به شدت مورد استقبال طرفداران محصولات اپل قرار گرفت و این هدفون در زمان عرضه خود توانست فروش نسبتا خوبی داشته باشد. این هدفون در کنار طراحی مناسب و کیفیت صدای بالا، دارای ایراد بزرگی است که بسایری از کاربران را از خرید این هدفون ۲۵۰ دلاری منصرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت اپل ظاهر و عملکرد این هدفون را نسبت به نسل قبلی هدفون خود یعنی AirPods 2  تغییر داده است و می‌توان گفت این هدفون در حال حضار برترین هدفون ساخته شده توسط شرکت اپل است.

اما یکی از مهم‌ترین مواردی که خریداران را از خرید AirPod Pro منصرف می‌کند، غیر قابل تعویض بودن باتری این ایرپادهاست و از طرفی هم با توجه به اینکه هر باتری دارای عمری مشخص است و به مرور زمان عمر آن تمام می‌شود، می‌توان گفت ایرپادها دارای تاریخ مصرف دو یا سه ساله خواهد بود. برای مثال باتری ایرپادهایی که سال گذشته خریداری شده‌اند در زمان خرید حدود ۵ ساعت دوام می‌آورد اما در حال حاضر کمتر از نیمی از این زمان در اختیار کاربر قرار دارد و استفاده از این هدفون‌ها پس از یکسال تقریبا غیر ممکن است.

نسل اول و دوم ایرپاد از باتری‌هایی استفاده می‌کردند که به صورت رشته‌ای و در بخش باریک هدفون قرار داشتند که تعمیر کردن آن‌ها غیر ممکن بود؛ در AirPod Pro این باتری‌ها به باتری‌های دکمه‌ای تغییر شکل داده‌اند و سایر قطعات اصلی ایرپاد در قسمت باریک آن قرار دارند اما باز هم توانایی تعویض باتری درخانواده ایرپادها وجود ندارد و می‌توان گفت اپل این محصول را یکبار مصرف طراحی کرده است. دلیل عدم قابلیت تعویض باتری در این هدفون هم ساخت آن به روش غیر ماژولار است و در ساخت آن از مقدار زیادی چسب استفاده کرده است که باز کردن این چسب‌ها غیر ممکن است.

بیشتر بخوانید: تغییرات عظیم توئیتر در سال ۲۰۲۰ + تصویر

با این حال باید منتظر واکنش شرکت اپل نسبت به ادعای کاربران به تعویض ناپذیر بودن باتری این ایرپادها بود و باید دید آیا اپل آن را تایید می‌کند یا شرکت اپل ادعا خواهد کرد که این هدفون‌ها قابلیت تعمیر دارند.

انتهای پیام/

هدفون‌های AirPods دارای تاریخ مصرف هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه شکر توسط یک شرکت صنایع غذایی و کشاورزی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز دانست و متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته این مسوول،این حکم با پیگیری واحد اجرای احکام وصول و پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان خاطر نشان کرد: گزارش این تخلف را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پس از بازرسی از شرکت برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلف گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی
  • زمان اعزام زائران حج تمتع ۱۴۰۳ مشخص شد
  • فردا و پس فردا، آخرین زمان ثبت نام مرحله دوم آزمون سراسری
  • تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می‌شود
  • صدور کارت سوخت در حداقل زمان ممکن انجام می شود
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در استان بوشهر