Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود حاتمی کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت خود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قرار است ده فیلم کوتاه به تهیه کنندگی من و حمیدرضا انجوی نژاد در ژانر‌های مختلف، تولید شود که سرمایه گذاری و تولید کننده این آثار بر عهده یک سایت اینترنتی است.

او افزود: کارگردان‌های این فیلم‌ها از طریق فراخوان مشخص می‌شوند؛ بدین صورت که افراد از طریق فراخوان، فیلمنامه‌های خود را ارائه می‌دهند و پس از بررسی در شورا ده فیلمنامه انتخاب می‌شود، هر فردی تمایل داشت می‌تواند فیلمنامه اش را کارگردانی کند در غیر این صورت خودمان کارگردان فیلمنامه منتخب را انتخاب خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی گفت: این ده فیلم با هدف جذب مخاطب عمومی‌تر و فاصله گرفتن از مخاطب تخصصی‌تر ساخته شده و پس از تولید روی این سایت به فروش گذاشته خواهد شد تا هزینه‌ها برگردد البته زمانی برای معرفی آثار به جشنواره‌ها در نظر گرفته می‌شود.

این کارگردان درباره  هزینه در نظر گرفته شده، گفت: بیش از پانصد میلیون تومان برای تولید ده فیلم هزینه خواهد کرد و با فروش آن‌ها، بازگشت هزینه را به همراه دارد. البته نکته حائز اهمیت، ارائه فیلم‌ها به وزارت ارشاد برای دریافت پروانه نمایش است و قطعا همه کار‌ها قانونی پیش می‌رود.

حاتمی گفت: فراخوان از امروز داده می شود و به مدت یک ماه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه جشنواره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم‌های تولیدی توسط فیلم‌سازان جوان مهابادی و از فارغ التحصیلان این دفتر تولید شده و آماده‌ نمایش شده‌اند.

وی افزود: فیلم‌کوتاه داستانی دوراهی، به نویسندگی و کارگردانی شیدا فرجاد و فیلم‌کوتاه داستانی ژیان به نویسندگی و کارگردانی محمد ادیب خضر زاده تولید شد.

بایزیدی اضافه کرد: فیلم دوراهی داستان پسر بچه‌ای است که مادرش مسئولیت خرید وسایل خانه را به وی می‌دهد.

رئیس انجمن سینمای‌جوان مهاباد ادامه داد: فیلم‌کوتاه ژیان هم با موضوع مردی که پاکبان است و برای تسکین رنج‌ها و آرامش خود راهی برای خود می‌یابد.

وی همچنین بیان کرد: فیلم کوتاه داستانی سکالا به نویسندگی کامیار قادری و علی امینی نیا و کارگردانی کامیار قادری و فیلم کوتاه پاک کن به نویسندگی و کارگردانی علی امینی‌نیا آماده‌ نمایش شد.

بایزیدی ادامه‌ داد: فیلم‌کوتاه داستانی پاک‌کن، داستان‌مردی را روایت می‌کند که وی در حال تکمیل‌کردن و نوشتن‌رمان است که طی‌یک اتفاق زندگی وی دچار تحول می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد تصریح کرد: فیلم‌کوتاه سکالا با موضوع ازدواج و روایت جوانی است که برای خواسته‌های همسر آینده اش تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: پارسال هم ۱۲ فیلم کوتاه داستانی با موضوعات مختلف در این دفتر تولید شده‌ است.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های شصت گانه ایران است که در جنوب استان آذربایجان‌غربی با بیش از سه دهه فعالیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • دشواری کار با جانی دپ از زبان فیلمساز فرانسوی
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • مقاومت مرموز دربرابرسینمای مقاومت