Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@18:05:22 GMT

اردوگاه‌های نظامی متروکه دنیا

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۷۷۹۶

انگلیس

یمن
کرواسی

آمریکا
روسیه
روسیه
داکوتای شمالی
آریزونا
جمهوری چک
آلمان
روسیه
آریزونا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدریس بسته عملیاتی حمله ایران به اسرائیل در مراکز آموزشی نظامی دنیا

نائب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که باید بسته عملیاتی حمله شب گذشته ایران به اسرائیل در مراکز آموزشی نظامی دنیا تدریس شود.

به گزارش ایسنا، پرویز سروری در واکنش به حمله شب گذشته سپاه به اسرائیل اظهار کرد: سلام و قسم ما به خیزش موشک‌هایی که بر فرق متجاوزان فرود آمد.

وی با بیان اینکه ما شاهد اتفاق نادر در عرصه‌های نظامی بودیم و بسته عملیاتی در شب گذشته اعمال شد، به گونه‌ای که قبل از عملیات، حین عملیات و بعد از عملیات را پوشش می‌داد و به نظرم باید این بسته عملیاتی در مراکز آموزش نظامی دنیا تدریس شود، تصریح کرد: موضوع جنگ روانی به گونه‌ای عملیاتی شد که دشمن را غافلگیر و خسته کرد و اطلاع‌رسانی مدیریت شده موجب سردرگمی دشمن شد.

نائب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: عملیات سایبری که تاریکی زیادی بر شهرهای اسرائیل ایجاد کرد و عملیات هک و سایبری پدافند اسرائیل و همچنین عملیات آگاهانه حزب‌الله در تخلیه موشکی گنبد آهنین انجام شد؛ به گونه‌ای که قبل از حمله ما با حمله حزب‌الله بخشی از انبار موشکی تخلیه شد.

سروری اضافه کرد: عملیات اصلی نیز ترکیبی از موشک و پهپاد بود که قبل از آن نیز اقدامات منطقه‌ای هم انجام شده بود و اعلام شده بود هر کشوری که با رژیم صهیونیستی همکاری کند این مساله از چشم ایران دور نخواهد ماند و نهایتا یک عملیات موفق، با تدبیر، درایت و طراحی درست صورت گرفت که توانستیم تمام تکنولوژی نظامی غرب را و همچنین پدافند و گنبد آهنین اسرائیل را کاملا از بین ببریم؛ به گونه‌ای که حالا خود دشمن می‌گوید که مبهوت عزت و اقتدار ایران شده است.

نائب رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: جا دارد از همه رزمندگان، طراحان برنامه و غیره تشکر کنیم و در ادامه کار باید تأکید کنم که اسرائیل قادر نیست که پاسخی به این حمله موشکی بدهد چرا که می‌داند پاسخ قاطع ایران در انتظارش است و قطعا این اقدامات ایران حرکت آرامش‌بخش و صلح‌گونه است و امیدواریم به سمت روزی برویم که اسمی از اسرائیل در دنیا نباشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش جالب فرهاد قائمیان به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • واکنش جالب بازیگر سرشناس به عملیات نظامی ایران در خاک اسرائیل
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • نماینده مجلس: هدف ایران جنگ گسترده نیست، نشان دادن قدرت نظامی است
  • هیمنه پوشالی اسرائیل در دنیا هویدا شد
  • دنیا ظهور یک ابرقدرت جهانی را با چشم خود دید
  • عملیات سپاه پاسداران، قدرت نظامی و بازدارندگی ایران را به دنیا نشان داد
  • نظام تک‌قطبی آمریکایی با حمله ایران به رژیم صهیونیستی شکست
  • لزوم تدریس بسته عملیاتی حمله ایران به اسرائیل در مراکز آموزشی نظامی دنیا
  • قدرت نظامی ایران به جهانیان اثبات شد