Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@11:04:29 GMT

کارگردان سینما متهم به تجاوز

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۷۸۲۵

کارگردان سینما متهم به تجاوز

رومن پولانسکی کارگردان صاحب‌نام سینما دوباره و این بار از سوی یک بازیگر فرانسوی به تجاوز متهم شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بر اساس گزارشی که روز جمعه ۸ نوامبر در روزنامه «له پاریسین» چاپ شده است، بازیگری فرانسوی به نام والنتین مونیر، رومن پولانسکی را به تجاوز به خود در سال ۱۹۷۵ میلادی متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحت ادعای تجاوز به مونیر که در آن زمان ۱۸ سال داشته است توسط منابع متعدد این روزنامه تایید شده است.

رومن پولانسکی در سال ۱۹۷۷ و بعد از آنکه در آمریکا به اتهام رابطه جنسی با افرادی زیر سن قانونی تحت تعقیب قرار گرفت، به فرانسه گریخته و در آنجا پناه گرفت. ماجراهای مربوط به او بعد از اوج‌گیری کمپین ‌MeTooدوباره در کانون توجهات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: ماجرای آزارو اذیت دختر 13 ساله توسط کارگردان معروف سینما درخواست کارگردان معروف برای حل پرونده رابطه جنسی با دختر جوان رد شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رابطه جنسی رومن پولانسکی روزنامه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن

سیل در دوبی/ رویترز یک دباغی هزار ساله در مراکش که به چرم ها رنگ می زند./ گتی ایمجز جشن های سال نو ایزدی ها در دهوک عراق و سوریه/ خبرگزاری فرانسه جشن "شوالید" در بین قوم "هراری" اتبوپی که پس از 6 روز روزه داری آغاز می شود./ خبرگزاری فرانسه توزیع غذا بین آوارگان جنگی در " دیر البلح" نوار غزه/ نورفوتو بردن اسب به میدان مسابقه/ انگلیس/ PA بازی حساس فوتبال تیم اسپانیایی "بارسا" با تیم فرانسوی "پاری سن ژرمن" در شهر بارسلونا اسپانیا. نتیجه این بازی با باخت 4 بر 1 به نفع تیم فرانسوی شد./ رویترز بیرون بردن یک تابلوی نقاشی قدیمی از ساختمان در حال سوختن بازار سهام در شهر کپنهاگ دانمارک/ رویترز نیایش زنان هندو در کرانه رود "براهماپوترا" در "گواهاتی" هند/ خبرگزاری فرانسه ببرهای سوماترایی باغ وحش شهر نشویل در ایالت تنسی آمریکا/ یو اس ای تودی ساحل "دیر البلح" در نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه جو بایدن در جریان سفر انتخاباتی خود به ایالت پنسیلوانیا آمریکا در حال خرید غذا از یک سوپر مارکت بمپ بنزین در شهر "پیتسبورگ"/ خبرگزاری فرانسه کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند

دیگر خبرها

  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • مشکل بزرگ دولت بریتانیا؛ رومن آبراموویچ با پول فروش چلسی چه خواهد کرد؟
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • تحلیلگر فرانسوی: اسرائیل بود که حمله را آغاز کرد
  • رومن رینز و پروژه‌ای بزرگ خارج از دنیای WWE
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • چرخ‌وفلک جادویی