Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:48:23 GMT

دعوت ۴ گلستانی به تیم ملی والیبال ساحلی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۸۲۵۰

دعوت ۴ گلستانی به تیم ملی والیبال ساحلی

پرویز فرخی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این اردو از جمعه اول آذر ماه و با حضور ۶ والیبالیست آغاز می شود و ملی پوشان تا ۲۰ آذر تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار خواهند کرد.

وی بیان کرد: رحمان رئوفی، بهمن سالمی، حامد میرزاعلی و آرش وکیلی از گلستان به همراه علی‌رضا آقاجانی و جواد فیروزپور ملی پوشان حاضر در این اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوولیت سرمربیگری تیم ملی والیبال ساحلی در اردوی آماده سازی کیش بر عهده رضا نائینی و پرویز فرخی است.

به گفته سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی، در پایان این اردو که تا ۲۰ آذر ادامه خواهد داشت، ۴ بازیکن انتخاب شده و در قالب دو تیم ایران الف و ب در مرحله اول مسابقات انتخابی المپیک شرکت خواهند کرد.

به گفته فرخی این مسابقات از ۲۵ تا ۲۷ آذر در هند برگزار می شود.

والیبال ساحلی یک رشته المپیکی است که بر روی شن و با مقرراتی مشابه والیبال برگزار می‌شود.

در مسابقات رسمی والیبال ساحلی هر تیم ۲ بازیکن دارد و در زمان مسابقات تیم ها مربی و بازیکن ذخیره ندارند.

استان گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است بطوریکه تمام اعضای تیم های اعزامی از کشورمان به بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در کشور اندونزی را گلستانی ها تشکیل دادند.

ایران تاکنون دو بار در سال های ۲۰۱۱ با حضور پرویز فرخی و آق محمد سلاق و در سال ۲۰۱۷ با رحمان رئوفی و بهمن سالمی که همگی گلستانی هستند، قهرمان رقابت های آسیایی شد.

برچسب‌ها ورزش ساحلی والیبال گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ساحلی والیبال گلستان ورزش ساحلی والیبال گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، سید علی میرقاسم پور، مدیر کل حج و زیارت گلستان سه شنبه ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در سال جاری پنج هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه سه هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند،‌ افزود: اعزام حجاج گلستانی از ۱۲ خرداد آغاز خواهد شد و تا هجدهم خرداد ادامه دارد و همه زائران گلستان مدینه بعد هستند.

میرقاسم پور گفت: برای بهره‌مندی مناسب حجاج از این فرصت معنوی برای حجاج ۱۲ کلاس آموزشی در نظر گرفته شده و این کلاس‌ها در حال حاضر در حال برگزاری است. که در استان گلستان ۳۰ هزار نفر فیش ثبت‌نامی حج تمتع با اولویت‌های مختلف دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم