Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:07:02 GMT

فیلم کوتاه «طیبه» در حوزه هنری زنجان تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۸۲۷۸

فیلم کوتاه «طیبه» در حوزه هنری زنجان تولید شد

فیلم کوتاه «طیبه» با محوریت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به تهیه‌کنندگی حوزه هنری زنجان تولید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فیلم کوتاه «طیبه» فیلمی در ژانر اجتماعی است که به کارگردانی علیرضا سلطانی و به تهیه‌کنندگی حوزه هنری زنجان تولید شده است و  نویسندگی فیلمنامه را سوسن سلامت و بهزاد علوی برعهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این فیلم کوتاه داستانی با پرداخت به مضامین اجتماعی و خانوادگی مشکلات و اتفاقات روزمره زندگی برخی افراد به زبان تصویر بیان می‌شود.

 

فیلم کوتاه «طیبه» در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشخصا، معضل اعتیاد در برخی خانواده‌ها پرداخته است و با مشارکت حوزه هنری زنجان و اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان تولید شده است.

 

این فیلم کوتاه داستانی روایتی است از تلاش یک زن به نام «طیبه» که با مشکلات خانواده و اطرافیان خود مواجه است که خطر بازگشت پسرش به نام «نادر» به دام اعتیاد مهم‌ترین چالش پیش روی اوست، در این فیلم نقش محوری «طیبه» به عنوان مادر در حل این معضل به تصویر کشیده شده است.

 

در این فیلم بازیگرانی از قبیل مهری‌سادات آل‌آقا، سیامک احمدی، بهشته آلیان، آرمین فرج‌زاده‌مطلق و حامد سوری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

حوزه هنری استان زنجان در راستای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی از قبیل طلاق، اعتیاد، خشونت، کودک‌آزاری و ... بر اساس ظرفیت و توانمندی‌های فیلم‌سازان استان به سمت تولید و حمایت از آثار هنری و فیلم‌های کوتاه 100 ثانیه‌ای گام برداشته است تا با تولید فیلم‌های کوتاه و انیمیشن در این زمینه نقشی در فرهنگ‌سازی و کاهش این معضلات در استان داشته باشد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مسجد ظهور امام زمان عج مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد حوزه هنری استان زنجان فیلم کوتاه آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد

رحیم بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: فیلم‌های تولیدی توسط فیلم‌سازان جوان مهابادی و از فارغ التحصیلان این دفتر تولید شده و آماده‌ نمایش شده‌اند.

وی افزود: فیلم‌کوتاه داستانی دوراهی، به نویسندگی و کارگردانی شیدا فرجاد و فیلم‌کوتاه داستانی ژیان به نویسندگی و کارگردانی محمد ادیب خضر زاده تولید شد.

بایزیدی اضافه کرد: فیلم دوراهی داستان پسر بچه‌ای است که مادرش مسئولیت خرید وسایل خانه را به وی می‌دهد.

رئیس انجمن سینمای‌جوان مهاباد ادامه داد: فیلم‌کوتاه ژیان هم با موضوع مردی که پاکبان است و برای تسکین رنج‌ها و آرامش خود راهی برای خود می‌یابد.

وی همچنین بیان کرد: فیلم کوتاه داستانی سکالا به نویسندگی کامیار قادری و علی امینی نیا و کارگردانی کامیار قادری و فیلم کوتاه پاک کن به نویسندگی و کارگردانی علی امینی‌نیا آماده‌ نمایش شد.

بایزیدی ادامه‌ داد: فیلم‌کوتاه داستانی پاک‌کن، داستان‌مردی را روایت می‌کند که وی در حال تکمیل‌کردن و نوشتن‌رمان است که طی‌یک اتفاق زندگی وی دچار تحول می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان مهاباد تصریح کرد: فیلم‌کوتاه سکالا با موضوع ازدواج و روایت جوانی است که برای خواسته‌های همسر آینده اش تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: پارسال هم ۱۲ فیلم کوتاه داستانی با موضوعات مختلف در این دفتر تولید شده‌ است.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های شصت گانه ایران است که در جنوب استان آذربایجان‌غربی با بیش از سه دهه فعالیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • حیات طیبه در خودنمایی نسیت، بلکه در اخلاص و پاکی است
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • راه‌حل‌های یک پژوهشگر علوم اجتماعی برای افزایش جمعیت
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد