Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@16:24:13 GMT

سفر رئیس‌ جمهوری به یزد فرصتی برای رفع مشکل است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۸۶۱۱

سفر رئیس‌ جمهوری به یزد فرصتی برای رفع مشکل است

رضا زارع‌زاده مهریزی شنبه‌شب در نشستی با خبرنگاران افزود: حضور دکتر روحانی و هیات همراه در یزد و شهرستان‌ها نقش مهمی در بررسی مسائل و پیگیری مشکلات مردمی دارد.

وی ادامه داد: مردم فهیم و قدرشناس به خصوص مردم مهمان نواز مهریز با حضور چشمگیر در مراسم استقبال از رئیس‌ جمهوری ، عظمت و بزرگی خطه ولایتمدارمان را به رخ دنیا می‌کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اظهار داشت: مردم قدرشناس مهریز همراه با خانواده‌های معظم شهدا ،جانبازان و ایثارگران در صفوفی بهم فشرده از رئیس جمهوری اسلامی ایران استقبال می‌کنند.

زارع زاده‌مهریزی تصریح  کرد: مردم با حضوری عزتمندانه در این مراسم ،چشم خناسان و طمع‌کاران را به یاس و ناامیدی مبدل و قدرشناسی همیشگی خود را  هوشمندانه به رخ دشمنان می کشند.

وی گفت: بی تردید حضور در صحنه استقبال از دکتر روحانی ، نمایش تمام‌قدی از مطالبات بعضا فراموش شده و برحق مردم صبور منطقه ماست که نتیجه این حضور ،حجت روشنی بر لزوم جبران کاستی‌ها از سوی دولتمردان نظام به خصوص  عالی‌ترین مقام‌ اجرایی دولت است.

فرماندار مهریز بیان داشت: در راستای تداوم راه  شهدا و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از دولت، از آحاد مردم عزیز شهرستان « دارالولایه » مهریز دعوت می‌کنیم تا در این مراسم و استقبال از رئیس‌جمهوری حضور پرشوری داشته باشند.

زارع‌زاده مهریزی گفت: حضور و همبستگی مردم و مسئولان راه برون رفت از مشکلات و شکست توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است .

محمدعلی طالبی استاندار یزد سه شنبه هفته جاری گفته بود که در دومین سفر کاروان دولت تدبیر و امید به این استان، ۵۰۰ پروژه و طرح در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: برای اجرای پروژه‌های آماده بهره‌برداری، ۲۵ هزار میلیارد ریال هزینه شده که ۱۰ هزار میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۱۵ هزار میلیارد ریال نیز سهم بخش خصوصی بوده است.

وی بهره برداری از پروژه فولاد چادرملو در اردکان، فاز یک بندرخشک پیشگامان در مهریز، بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه، گازرسانی به شهرک فولاد اشکذر، ۹۰ کیلومتر از دو خطه سازی راه آهن بافق به میبد و ۲۵ کیلومتر از باند دوم جاده یزد - طبس را از مهمترین طرح‌های آماده بهره برداری برشمرد و یادآور شد: این پروژه‌های به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری و اعضای هیات دولت افتتاح می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئیس جمهور دکتر روحانی استان یزد سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، به زودی پروژه احداث تأسیسات و خط لوله ۱۴ اینچ تبریز - خوی و ارومیه وارد فاز بهره‌برداری می‌شود.

این پروژه، شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس، و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌های نفتی به ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

پیشرفت کلی این طرح که در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا در آمده، ۹۹.۲۲ درصد بوده و هم‌اکنون در مرحله نهایی و آماده‌سازی جهت تحویل به بهره‌بردار قرار دارد.

طول این خط در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر و طول انشعاب آن حدود ۳۷ کیلومتر است.

شایان ذکر است که تولید و تأمین کالا و تجهیزات به کار رفته در این پروژه، بر عهده شرکت‌های داخلی بوده و زمینه اشتغال سالانه ۱۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

کد خبر 6085536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • تمرکز جدی بر اجرای طرح مولدسازی اموال مازاد دولت و مصوبات سفر رئیس جمهور
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • در تابستان امسال تنش آبی جوان‌رود حل می‌شود