Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@20:38:54 GMT

نمایشگاه عکس عکساوا در کرمان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۸۶۹۰

نمایشگاه عکس عکساوا در کرمان افتتاح شد

از سری برنامه های دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران؛ نمایشگاه عکس " عکساوا " در کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در حاشیه برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی ایران نمایشگاه عکس موسیقی نواحی ایران در گالری هومهر با هدف ترویج نگاه بصری هنرمندانه به موسیقی نواحی افتتاح شد.

نمایشگاه عکس دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران روز شنبه ۱۸ آبان ماه در حضور محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و احمد صدری دبیر دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران و علی ثابت نیا مدیر انجمن موسیقی ایران، در محل گالری هومهر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد صدری دبیر دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در این مراسم گفت: امیدوارم برگزاری این نمایشگاه اولین گام در برگزاری دیگر نمایشگاه‌های عکس مرتبط با حوزه موسیقی نواحی در شهرهای مختلف کشور باشد و امیدواریم بتوانیم چنین رویدادهایی را به صورت گسترده در سایر شهرستان‌ها برگزار کنیم.

دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران که از روز ۱۶ آبان ماه با محوریت تغزل و منظومه خوانی در شهرهای مختلف کرمان کار خود را آغاز کرده، روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه به کار خود پایان خواهد داد

 

 

بیشتر بخوانید: کرمان پر از تنوع موسیقایی است آغاز جشنواره موسیقی نواحی ایران از ۱۶ آبان ماه در شهر کرمان/ سورج یاسایی، مسئول ستاد اجرایی جشنواره موسیقی نواحی شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان ایران مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش فریمان گفت: این نمایشگاه شامل غرفه‌های عروسک‌های نمایشی، تربیت کودک، سفال گری، مد و لباس و طراحی دوخت است. 

محمد یوسف پور افزود: این نمایشگاه تا ۱۵ اردیبهشت ماه برای بازدید عموم دایر است.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان