Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال گفت: به نظرم این لیگ حرفه‌ای نیست و مشکلات مالی باعث می‌شود که رشد فوتبال متوقف شود.

حمید درخشان کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم‌ها در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به هر حال وقفه در لیگ برتر باعث می‌شود که روند رو به جلو تیم‌ها کند شود و  این موضوع در عملکرد آن‌ها تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از تیم‌ها سریع رشد و پیشرفت می‌کنند، اما بعضی تیم‌ها دیر به شرایط آرمانی خود دست می‌یابند. همچنین تیم‌هایی هستند که درگیر مشکلات مالی هستند و برخی تیم‌ها این مشکلات ندارند و روند خوبشان را ادامه می‌دهند.  

درخشان درباره مشکلات مالی برخی از تیم‌های لیگ برتر فوتبال بیان کرد: مشکلات مالی در فوتبال حرفه‌ای خوب نیست و متاسفانه ۱۸ دوره از لیگ برتر گذشته است، اما تیم‌ها درگیر مشکلات مالی هستند. به نظرم این لیگ حرفه‌ای نیست و مشکلات مالی باعث می‌شود که رشد فوتبال متوقف شود. یکی از تیم‌های لیگ برتر در ابتدای بازی‌ها به علت مشکلات مالی قصد داشت از لیگ برتر کنار بکشد و اگر همین طور بگذرد چه بلایی سر این تیم در پایان فصل رخ می‌دهد. به هر حال زیر ساخت‌های حرفه‌ای را باید حل کرده  تا فوتبالمان رشد و پیشرفت کند.

بیشتر بخوانید: غفوری و استقلال برترین بازیکن و تیم شدند/ عنوان بهترین سرمربی به قلعه نویی رسید

نوع استفاده از بازیکنان در پرسپولیس قابل قبول نیست 

سرمربی سابق پرسپولیس درباره عملکرد کالدرون در این تیم گفت: تیم پرسپولیس در لیگ برتر نوسان داشته است و  علاوه بر این، این تیم نتوانسته انتظارات برآورده کند. سرخپوشان پایتخت با وجود اینکه مهره‌های خوبی دارد، اما خوب بازی نمی‌کند. نوع استفاده کردن بازیکنان پرسپولیس در زمین مسابقه قابل قبول نیست. همچنین باشگاه پرسپولیس هزینه هنگفتی را صرف جونیور کرد اما این بازیکن  عملکرد خوبی نداشت.  

او درباره اینکه چرا بازیکنان بی کیفیت خارجی در لیگ برتر فوتبال راه می‌یابند، بیان کرد: متاسفانه باشگاه‌ها قبل از انتخاب کادر فنی  برای جذب بازیکن اقدام می‌کنند و این باعث می‌شود که بازیکنان مدنظر سرمربی به خدمت گرفته شود.  

درخشان درباره عملکرد تیم استقلال در لیگ برتر تصریح کرد: به نظرم تیم استقلال جزء تیم‌هایی بوده است که هفته به هفته بهتر شده و نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته است.  

تیم سپاهان دغدغه مالی ندارد 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم سپاهان، صدرنشین لیگ برتر اظهار کرد: سپاهان باشگاه حرفه ای است که بازیکنان و کادر فنی  خوبی دارد و دغدغه مالی هم ندارد و  روند رو به رشدی در لیگ امسال داشته است.  

او درباره اینکه تراکتور ۳ باخت متوالی در لیگ برتر متحمل شده است، گفت: تراکتور دچار نوسانات فنی شده است و با درایت دنیزلی می‌تواند به روز‌های خوبش بازگردد.  

بیشتر بخوانید: یحیی به صدر نزدیک شد/ خطیبی با کامبک ذوب آهن را وارد بحران کرد/ مهاجری و تارتار به تساوی رضایت دادند

همیشه دلالان در اطراف تیم ها هستند 

درخشان درباره  حضور دلال در اطراف باشگاه تراکتور بیان کرد: همیشه دلالان در اطراف تیم‌ها هستند و مدیریت باشگاه‌ها باید آگاه باشند تا بتوانند بازیکنان خوبی جذب کنند. 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد داوری در لیگ برتر فوتبال گفت:به نظرم داوران خوب قضاوت نکردند و اشتباهاتشان  زیاد است و بیشتر روی عملکرد آن‌ها باید نظارت شود.  

او درباره  جادوگری در فوتبال بیان کرد: متاسفانه جادوگری در فوتبال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر هم شده است و باید جلوی آن گرفته شود.  

تیم ملی فوتبال با درایت ویلموتس برابر عراق پیروز می شود 

کارشناس فوتبال درباره بازی تیم ملی های ایران و عراق بیان کرد: به نظرم بازی سختی است و اگر تیم ملی ایران این بازی را پیروز شود امیدمان برای صعود از گروه بیشتر می‌شود. تیم ملی با درایت ویلموتس می‌تواند این بازی را پیروز شود.  

درخشان در پایان درباره مدعیان قهرمانی بیان کرد: به نظرم تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو شانس بیشتری از سایر تیم‌ها برای قهرمانی دارند.

بیشتر بخوانید: لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی با پیروزی سه بر صفر شاگردان اوسمار ویه‌را همراه بود که اتفاقی تلخ در ابتدای این بازی باعث ایجاد تغییر در ترکیب سرخپوشان شد.

امید عالیشاه در دقیقه ۱۰ به علت احساس درد از ناحیه عضلات ران پا از زمین مسابقه خارج شد تا وحید امیری جای او را بگیرد. او که قبل از تعویض روی گل اول تیمش توسط دانیال اسماعیلی فر تأثیرگذار بود پس از معاینه اولیه پزشکان تیم، ناچار به اسرتاحت است.

کادر پزشکی پرسپولیس در ارتباط با آسیب دیدگی عالیشاه اعلام کرده‌اند او باید MRI بدهد اما آنچه قطعی به نظر می‌رسد دوری حداقل دو هفته‌ای عالیشاه است که احتمال می‌رود با توجه به میزان آسیب دیدگی تا ۶ هفته هم ادامه پیدا کند.

بنابراین کاپیتان پرسپولیس بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی و دیدار حساس مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر را به طور قطع از دست داد تا دوره نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

تیم فوتبال پرسپولیس هفتم اردیبهشت ماه مقابل آلومینیوم اراک در یک هشتم نهایی جام حذفی و ۱۲ اردیبهشت مقابل سپاهان در لیگ برتر بازی می‌کند.

کد خبر 845529 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • فرصت ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان به اتمام رسید
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • جدول لیگ برتر؛ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است