Web Analytics Made Easy - Statcounter

لسترسیتی با تداوم درخشش خود به رده دوم جدول رسید و چلسی یک گام دیگر به مدعیان نزدیک‌تر شد. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب دوم از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با تداوم درخشش تیم فوتبال لسترسیتی و برتری چلسی به پایان رسید.

 ابتدا چلسی در ادامه روند خوبش ضمن کسب برتری 2 بر صفر خانگی مقابل کریستال‌پالاس به رده سوم صعود کرد و در آخرین بازی هم لسترسیتی در خانه خودش مقابل آرسنال با همین نتیجه به برتری دست یافت تا پس از لیورپول در رده دوم جدول بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس را در زیر مشاهده کنید.

لیگ برتر انگلیس|لسترسیتی، آرسنال را هم قربانی روند خوب خودش کرد

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!

گواردیولا از این که طی هشت سال اخیر با برنامه فشرده فوتبال انگلیس تیم او را آزار داده‌اند، ناراضی است. 

طرفداری | صحبت‌های پپ گواردیولا از فرصت مصاحبه با آلن شیرر استفاده کرد تا اعتراضش را به سران فوتبال انگلیس برساند. 

پس از 120 دقیقه سنگین و طاقت‌فرسا مقابل رئال مادرید که پیش از آن نیز با برنامه فشرده لیگ برتر همراه شده بود، منچسترسیتی روز شنبه در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی رفت. تیمی که بیشتر از سیتیزن‌ها استراحت کرده بود تا برای 75 دقیقه خط دفاع این تیم آن‌ها را آزار دهد. پپ گواردیولا گفت‌وگو با آلن شیرر را توفانی آغاز کرد:

غیر قابل قبول است. کاونتری، یونایتد و چلسی میان هفته بازی نکرده بودند ولی آن‌ها [اتحادیه فوتبال انگلیس] ما را مجبور کردند امروز بازی کنیم. جمعه هفته آینده خیلی بهتر بود. باید اجازه می‌دادند ما ریکاوری کنیم. این موضوع پذیرفتنی نیست. ما پاس‌های زیادی را لو دادیم چون خسته هستیم. کاری که بازیکنام امروز انجام دادند یکی از بهترین چیزهایی است که بعد از ۱۲۰ دقیقه بازی در روز چهارشنبه از گروهی از بازیکنان دیده‌ام. 

لینکر که از شروع صحبت‌های گواردیولا غافلگیر شده بود، یک سوال جدی مطرح کرد. آیا احساس ناعدالتی می‌کنی؟

برای سلامتی بازیکنان غیرممکن است! این موضوع که ما امروز بازی کنیم عادی نیست. صادقانه بگویم، عادی نیست. ما جرات نداشتیم به شما بگوییم، برای فیفا دهانمان را بستیم، اما غیرممکن است. 120 دقیقه غیرقابل قبول است. همه شما بازیکن فوتبال هستید. احساسات شکست مقابل رئال مادرید را درک می‌کنید. بنابراین صادقانه بگویم، من این کشور را می‌شناسم، برای چیزهای زیادی خاص است اما برای سلامتی بازیکنان است. نمی‌فهمم امروز چطور زنده ماندیم.

لینکر ادامه داد. اعتراضت را با اتحادیه در میان گذاشته‌ای؟ پپ پاسخ داد: 

گری، فکر می‌کنی خواسته‌های ما چیزی را تغییر می‌دهد؟ تنها قدرتی که دارم این است که اینجا صحبت کنم. این چیزی را تغییر نخواهد داد. من سال‌هاست که این را می‌دانم. اما چرا ما امروز بازی‌می کنیم و نه فردا، با یک روز استراحت، وقتی کاونتری و یونایتد و چلسی در اواسط هفته بازی نمی‌کنند؟ چرا؟ چرا یک روز دیگر برای سلامتی بازیکنان ندارید؟ برای من، به عنوان یک سرمربی، به من بگویید چگونه برای این بازی مقابل چلسی در بهترین مقطع فصلشان آماده می شوید؟ چطور؟ غیرممکن است. هیچ شانسی وجود ندارد. مردم نمی توانند ضربه‌ای که با حذف از چمپیونزلیگ خوردیم را درک کنند. چرا به ما یک روز اضافی ندادند در حالی که منچستریونایتد/چلسی/کاونتری در اواسط هفته بازی نمی‌کنند؟ برای حق پخش تلویزیونی... باشه، بعد از بازی از من نخواهید کارهای اضافی انجام دهم چون قرار نیست انجامش بدهم. تیمم را نابود کردید.

نسبت به بازی با رئال مادرید تنها 4 تغییر انجام دادی؟ 

خیلی فکر کردم. به خاطر دارم دو سه سال پیش همین اتفاق افتاد. ما چهارشنبه در دورتموند بازی کردیم و شنبه مقابل لیورپول قرار گرفتیم، تغییرات زیادی ایجاد کردیم. نیمه اول 3-0 شد، آن‌ها ما را نابود کردند. بنابراین در مورد 4 تغییر امروز خیلی فکر کردم. بیشتر بازیکنان ریکاوری نکرده بودند، غیرممکن بود. نه فقط از نظر فیزیکی، می‌دانید که چگونه مقابل مادرید در یک چهارم نهایی بازی کردیم، از نظر ذهنی، ریکاوری پنالتی‌ها بسیار سخت است. بازیکنان منچسترسیتی اسطوره هستند، این بچه‌ها، کاری که در هفت سال گذشته انجام داده‌اند و دوباره آن را ثابت کردند. رودری، دوباره همانطور بازی کرد، کایل همانطور که بعد از مصدومیت سه یا چهار هفته‌ای مثل سابق مقابل مودریک و جکسون می‌دوید. صادقانه بگویم نمی‌دانم چگونه زنده می‌مانند. به شخصیت بالای تیمم افتخار می‌کنم.

گواردیولا با یک جمله گفت‌وگوی توفانی را پایان می‌رساند؟ 

ما می‌خواهیم بازی کنیم. ما عاشق فوتبال هستیم اما این موضوع زیاده‌روی است. 

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • حمله گواردیولا به سران فوتبال انگلیس: به خاطر حق پخش، تیم من را نابود کردید!
  • خلاصه‌بازی منچسترسیتی و چلسی + فیلم