Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@11:45:22 GMT

سعید عزت الهی جدیدترین گزینه خرید نیم فصل استقلال

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۹۱۳۱

سعید عزت الهی جدیدترین گزینه خرید نیم فصل استقلال

استقلال که این هفته های اخیر دوباره اوج گرفته است در نیم فصل قصد جذب بازیکن دارد و حالا یک گزینه بزرگ در دسترس این تیم است.

به گزارش تابناک ورزشی، شنیده می شود استقلال سراغ هافبک مقتدر سابق تیم ملی رفته و بازیکن محبوب کی روش رفته است اما آخرین وضعیت این روز‌های سعید عزت اللهی ملی پوش ایرانی را بررسی می‌کنیم:

بند اول: سعید عزت اللهی در تیم باشگاه بلژیکی خودش نیمکت نشین محض است در جدیدترین لیست تیم ملی هم خبری از نام او نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودش و باشگاهش بی میل نیستند بصورت قرضی در باشگاه دیگری مخصوصا از نوع ایرانیش توپ بزنند.

بند دوم: فرشید باقری مصدوم است بازی‌های اول فصل را بابت اینکه می‌خواست جراحی کند از دست داده، فرشید از جراحی منصرف شد دو سه بازی برای استقلال انجام داد و دوباره دو بازی هست مصدوم است و در لیست ۱۸ نفره جایی ندارد! نیم فصل دوم قاعدتا فشار بازی‌ها بیشتر است خصوصا اینکه بازی‌های سنگین آسیایی را هم در پیش داریم، فرشید میتواند در تعطیلات نیم فصل جراحی کند و تا شروع فصل بعد و بدنسازی بهبود یابد.

بند سوم: عزت‌اللهی جزو گزینه‌های اول فصل استراماچونی بود خصوصا اینکه صحبت‌هایی با او شده بود، ولی بدلیل داشتن قرارداد این انتقال نهایی نشده بود.

انتقال سعید عزت اللهی ولو اینکه قرضی باشد می تواند یک انتقالِ برد بردِ سه جانبه باشد، هم برای استقلال که لیگ آسیایی را در پیش دارد، هم برای سعید عزت اللهی می تواند زیر نظر سرمربی کاربلد ایتالیایی به دوران اوجش برگردد، هم برای فرشید باقری که مصدومیت خودش را مداوا کند و با قدرت فصل بعدی را بدون مشکل از ابتدا شروع کند. البته پیش از همه این موارد، همت و خواست مسولین باشگاه استقلال را می طلبد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 بهروز کمالوندی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود ائتلاف دریایی آمریکا سعید عزت الهی تابناک ورزشی استقلال سانتریفیوژ IR 6 بهروز کمالوندی ورنکش ورزقان زلزله ترکمانچای بوریس جانسون هشترود ائتلاف دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، بهرام عین‌اللهی، در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی، پیرامون اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو، گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.

وی افزود: سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده دار می‌شوند.

عین اللهی با عنوان این مطلب که طرح عرضه اینترنتی دارو فعلاً آزمایشی است، گفت: اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی