Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:17:08 GMT

ترامپ اشک تمساح می‌ریزد! + تصویرنوشته

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۹۲۱۱

ترامپ اشک تمساح می‌ریزد! + تصویرنوشته

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با وجود مشکلات اقتصادی گسترده در میان مردم این کشور برای قرار دادن پوشش به ظاهر دلسوزانه روی صورت خود و فراهم کردن بهانه‌ای برای دخالت در امور داخلی کشورهای مختلف، ادعای مبارزه با فقر در جهان را مطرح می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش‌های منتشر شده از منابع مختلف دولت آمریکا، مردم آمریکا در حال حاضر با مشکلات شدید اقتصادی درگیر هستند و جمعیت بسیار زیادی در این کشور زیر خط فقر به سر می‎برند. در حالی که مردم این کشور در شرایط سختی زندگی ‌می‌کنند ولی سیاستمداران این کشور مبالغ هنگفتی از بودجه عمومی را صرف اجرای سیاست‌‌های استکباری خود می‌کنند. 

رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بارها به دروغ‌گویی دولت‌مردان آمریکا اشاره کردند و در یکی از سخنرانی‌های خود نیز فرمودند: وزارت کشاورزی آمریکا رسماً اعلام کرده است که ۴۱ میلیون نفر در آمریکا با مشکل گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند، آن‌وقت این آقا برای ملّت ایران دلسوزی می‌کند، می‌گوید ما خوشبختی و سعادت و اشتغال ملّت ایران را می‌خواهیم؛ برو خودت را درست کن!

بیشتر بخوانید: بیانات رهبر انقلاب با موضوع هویت و کرامت زن + تصویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی فقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه حمله تند حسین شریعتمداری به عضو دفتر رهبری/۲ سال پیش گفته شد توئیت‌های آقای فضائلی بدون هماهنگی نوشته نمی شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی جنجال ها در خصوص توئیت مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، درباره بازنشر بیانات رهبر انقلاب درباره حجاب، علی قلهکی فعال رسانه در شبکه اجتماعی ایکس به حمله حسین شریعتمداری به فضائلی اشاره کرده و نوشت:

حسین شریعتمداری امروز در روزنامه کیهان نوشته "اگر قرار باشد تذکری از طرف رهبری داده شود از طریق دفتر معظم‌له (آقایان گلپایگانی و حجازی‌) داده می‌شود."

پی نوشت:

۱. چندبار تاکنون آقایان گلپایگانی و حجازی چنین مطالب و تذکراتی را علنی دادند که برای این فقره این طور باشد؟!

۲.در جلسه ای که دو سال قبل در دفتر حفظ و نشر آیت الله خامنه ای برگزار شد اعلام گردید( که حقیر هم حضور داشتم) توئیت های آینده مهدی فضائلی که مرتبط با رهبری هست، بدون هماهنگی نوشته نمی شود؛ نظارت محتوایی و البته غیررسمی مجموعه«خامنه ای دات آی آر» نیز در اختیار یکی از فرزندان رهبری است.

۳. برآوردم این است که ماجرای طرح نور نیز( گشت ارشاد سابق) به پشت بلندگویی دیگر ختم می شود!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897844

دیگر خبرها

  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • پس لرزه حمله تند حسین شریعتمداری به عضو دفتر رهبری / توئیت‌های آقای فضائلی بدون هماهنگی نوشته نمی‌شود
  • پس لرزه حمله تند حسین شریعتمداری به عضو دفتر رهبری/۲ سال پیش گفته شد توئیت‌های آقای فضائلی بدون هماهنگی نوشته نمی شود
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • عملیات ایران نبوغ‌آمیز بود/ ایران مانند شیر است و اسرائیل مثل یک «سگ چلاق» / نتانیاهو معادل هیتلر است/ آمریکا در آستانه جنگ داخلی قرار دارد
  • نیوزویک: آمریکا در مسیر زوال است
  • تصاویر دلخراش از خودسوزی یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ + فیلم
  • جوابیه مرکز اسناد دفاع مقدس به نوشته علی نورآبادی درمورد تاریخ شفاهی فرماندهان جنگ