Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین دوره آموزش محیط زیست به مربیان پیش دبستانی در شهرکرد برگزار شد.

او افزود: در این دوره آموزشی ۲۰۰ نفر از مربیان پیش دبستانی آموزش و پرورش ناحیه ۱ شهرستان شهرکرد حضور داشتند.

احمدی اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آموزش مربیان و خانواده‌های کودکان پیش دبستانی است تا در آینده نسلی آگاه، مسئولیت پذیر و علاقه‌مند به محیط زیست تربیت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این دوره و بسته آموزشی حاصل دانش، خرد، تجربه و تعامل ارزنده اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، جمعی از کارشناسان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش و همکاران دفتر آموزش محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست کشور است.

احمدی گفت: آموزش مربیان جهت اجرای بسته آموزشی محیط زیست ویژه مربیان پیش دبستانی برای تمامی مربیان استان چهارمحال و بختیاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ف

دوره آموزشی محیط زیست به مربیان پیش دبستانی در شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص در سال گذشته ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ی اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.


حسن کامرانی فرد افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند که در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • باید در حفظ ظرفیت گردشگری چهارمحال و بختیاری تلاش شود
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • مشکلات آلودگی آب سرخون به نفت هنوز وجود دارد