Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:08:46 GMT

برپایی مسابقات شطرنج لیگ بندر ماهشهر

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۹۳۸۴

برپایی مسابقات شطرنج لیگ بندر ماهشهر

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسابقات لیگ شطرنج شهرستان بندرماهشهر (سومین دوره یادواره زنده یاد محسن ورزنده) با حضور ۸ تیم به صورت متمرکز در خانه شطرنج برگزار گردید.

در پایان این رقابت‌ها تیم پتروشیمی مارون مقام اول، هیات شطرنج مقام دوم و پتروشیمی بندر امام عنوان سوم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان میز شماره یک محمود قاری زاده از پتروشیمی مارون، قهرمان میز شماره ۲ غلامرضا قربانی از پتروشیمی بندر امام، قهرمان میز شماره ۳ ایمان جهانبخش از هیئت شطرنج، قهرمان میز شماره ۴ سید فخرالدین حسینی از پتروشیمی مارون و قهرمان میز شماره ۵ هانی ابری از هیئت شطرنج  بود.

انتهای پیام/م

معرفی تیم های برتر شطرنج در بندر ماهشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شطرنج هیئت شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دبیر خانه کارگر آذربایجان غربی با بیان اینکه در تلاش هستیم برنامه‌های هفته کارگر امسال متفاوت‌تر از سال‌های دیگر برگزار شود، ادامه داد: دیدار با مسئولان استانی از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، برپایی جشنواره قرآنی و مسابقات قرآن کارگران، برپایی همایش بزرگ کارگری، دیدار با خانواده‌ معظم کارگری، حضور جامعه هدف در نماز جمعه ارومیه و شهرستان‌ها، فضاسازی محیطی، تجلیل از کارگران نمونه، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، برپایی نشست بررسی مشکلات واحدهای نیمه‌فعال و راکد، دایر شدن میز خدمت خانه کارگر ارومیه، حضور در آیین اهدای خون، مسابقات عکس و ورزشی همچنین برگزاری نشست خبری از جمله برنامه‌هایی است که برای این ایام تدارک دیده‌ایم.

مصطفی‌نژاد به انجام مکاتبات با فرماندار ارومیه برای برگزاری راهپیمایی مصادف با روز جهانی کارگر اشاره کرد و بیان داشت: در صورت صدور مجوز با حضور حداکثری کارگران راهپیمایی باشکوهی برای تاکید بر مطالبات صنفی، محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از عملیات وعده صادق برگزار خواهد شد.

وی ضمن اینکه برای صدور مجوز درراستایی برپای راهپیمایی از سوی مسئولین ابراز امیدواری کرد، گفت: راهپیمایی‌هایی که ماهیت صنفی دارند و برای پیگیری مطالبات برپا می‌شود توسط رسانه‌های معاند مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند امیدوار هستیم بتوانیم به صورت قانونی و در زیر چتر حمایتی و نظارتی نهادهای امنیتی این راهپیمایی را برگزار کنیم.

دیگر خبرها

  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • برنامه های هفته کار وکارگر در آذربایجان غربی
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد
  • نتایج روز سوم مسابقات لیگ بسکتبال امید ایران