Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@01:18:39 GMT

۲ فوتسالیست ایرانی به لیگ عراق پیوستند

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۹۵۹۷

۲ فوتسالیست ایرانی به لیگ عراق پیوستند

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه پیوستن بازیکنان ایرانی به لیگ‌های خارجی، ۲ بازیکن دیگر فوتسال کشورمان، پس از صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه الجنوب بصره عراق داشتند، تصمیم گرفتند که برای یک فصل در این تیم بازی کنند.

بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: بیشتر ایرادات بازیکنان را برطرف کرده ایم/ لژیونرها، در رقابت‌های چهار جانبه مشهد به تیم ملی اضافه خواهند شد

حسن رشیدی بازیکن سابق تیم اهورا بهبهان و مارون کهگیلویه پس از توافق با مسئولان تیم الجنوب بصره تصمیم گرفت ادامه بازی‌های خود را در لیگ عراق و در این تیم برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی سابقه بازی در لیگ برتر کشورمان را دارد و با عملکرد خوبی که از خود به جای گذاشت مسئولان عراقی را مجاب کرد که با او وارد مذارکه شوند و به همین علت رشیدی با امضای قراردادی یک ساله به عضویت تیم الجنوب بصره عراق در آمد.

همچنین سعید ابراهیمی بازیکن تیم ملی امید فوتسال کشورمان که سابقه بازی در لیگ برتر و در تیم ملی حفاری اهواز را در کارنامه خود دارد پس از جدا شدن از این تیم جنوبی، با مدیران تیم الجنوب بصره عراق صحبت‌هایی را انجام داد و پس از توافق با مسئولان این تیم تصمیم گرفت به مدت یک سال به لیگ عراق پیوسته و در تیم الجنوب بصره بازی کند.

بیشتر بخوانید: رودسری: امیدوارم جام باشگاه‌های آسیا برای فوتسال بانوان هم برگزار شود

انتهای پیام/

آخرین اخبار فوتسال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال لیگ عراق حسن رشیدی سعید ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ هزار مسافر در خراسان جنوبی به پویش بهرفت هلال احمر پیوستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) یکی از طرح‌های معاونت جوانان جمعیت هلال احمر است. 

طاهره صحرایی افزود: افراد با پیوستن به این پویش ملی به انجام تعهدات میثاق‌نامه با رعایت شیوه نامه‌های ایمنی و حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی متعهد می‌شوند تا سفری مسئولانه و پر نشاط برای خود، خانواده همسفران داشته باشند.

سرپرست معاونت جوانان هلال احمر خراسان جنوبی گفت: افراد با امضای این میثاق‌نامه تلاش می‌کنند تا در حین خستگی و خواب آلودگی به ویژه ۳۰ کیلومتری هر شهر و هر یک و نیم ساعت رانندگی توقف کرده و ۱۵ دقیقه استراحت و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

صحرایی افزود: همچنین رانندگان تعهد می‌دهند تا با بستن کمربند ایمنی خود، سرنشینان و به ویژه کودکان ایمنی سفر را تضمین کنند.

وی گفت: با پیوستن به پویش بهرفت به رانندگان یادآوری می‌شود که همواره از سالم بودن خودرو از لحاظ فنی، اطمینان حاصل کنند و در حین استفاده از تلفن همراه توقف کرده و سرعت و سبقت مجاز را رعایت کنند.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پیوستن تعداد ۵ هزار و ۱۰۹ نفر تا چهارم فروردین به پویش بهرفت خبر داد. 

صحرایی با اشاره به طرح‌های معاونت جوانان در نوروز ۱۴۰۳، گفت: این طرح‌ها شامل پویش ملی بهرفت، خدمات فضای دوستدار کودک، خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت، جشنواره فرهنگی عکس و فیلم کوتاه بشردوستی، ویژه برنامه‌های مناسبتی، جشنواره‌های فرهنگی و خدمات اکیپ‌های سحاب (سفیران حمایت‌های امدادی و بشردوستانه) است. 

وی افزود: خدمات نوروزی معاونت جوانان در طرح ملی نوروزی ۱۴۰۳ از ۲۴ اسفند سال گذشته با هفت ایستگاه ثابت، چهار اکیپ سیار و ۴۰۳ عضو مشارکت کننده آغاز شده است.

سرپرست معاونت جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تا چهارم فروردین ۳۴ هزار و ۵۲۵ نفر از خدمات جوانان بهره‌مند شدند. 

صحرایی گفت: خدمات این معاونت شامل اطلاع‌رسانی در زمینه نقاط حادثه‌خیز به ۸ هزار و ۴۸ مسافر، بهره‌مندی ۵ هزار و ۵۹۰ خردسال از فضای دوستدار کودک، استفاده ۴ هزار و ۶۰۷ مسافر از خیمه نماز، بهره‌مندی ۶۳۵ مسافر از طرح یاس، کنترل فشار خون ۵ هزار و ۱۶ مسافر و توزیع ۱۲۷ بسته افطاری است.

وی از شرکت ۸۵۶ نفر در پویش سبز، راهنمایی ۵۴۷ مسافر به اماکن و نقاط ایمنی سازی شده، ارائه خدمات امداد و کمک‌های اولیه به ۹۵۷ نفر و ارائه مهارت‌های ایمنی به دو هزار و ۸۳ نفر را از دیگر خدمات ارائه شده جوانان در طرح نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

دیگر خبرها

  • سال بد برای صنعت؛ چطور شرکت‌های ایرانی از بازار عراق حذف شدند؟
  • دلایل منفی شدن تراز تجاری کشور در سال ۱۴۰۲
  • پشت پرده تراز منفی تجارت ایران در ۱۴۰۲
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • رسمی | جدایی زودهنگام لژیونر ایرانی | قرارداد با تیم اروپایی فسخ شد
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!
  • بیش از ۵ هزار مسافر در خراسان جنوبی به پویش بهرفت هلال احمر پیوستند