Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@03:46:36 GMT

ادغام مسنجر، واتس اپ و اینستاگرام دشوار است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۳۹۶۴۲

ادغام مسنجر، واتس اپ و اینستاگرام دشوار است

برایان اکتون ، بنیانگذار واتس اپ ، تلاش های فیس بوک برای پیوسته کردن مسنجر، واتس اپ و اینستاگرام را برنامه ای بسیار دشوار خواند که نیاز به نظمی بلند مدت دارد.

برایان آکتون ، بنیانگذار واتس اپ در صحبت های اخیر خود به نکاتی جالب اشاره کرد.فیس بوک امسال تأیید کرده است که قصد دارد یک لایه امنیتی اضافی را به خدمات پیام رسانی خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام به عنوان بخشی از تلاش ادغام انجام می شود. درواقع فیس بوک قصد دارد  برنامه های خود را ادغام کند اما برایان اکتون اشاره کرده است این کار بسیار دشوار تر از آن چه در تصور بگنجد خواهد بود.

این سه برنامه هنوز جداگانه هستند ، اما اگر قرار باشد هر سه برنامه تحت یک پلت فرم پیام یا پروتکل واحد جمع شوند، مسیر بسیار دشوار خواهد بود. مارک زاکربرگ ، مدیر عامل فیس بوک و تیم او هنوز کارهای زیادی در جهت تحقق این هدف دارند. اکتون ، رئیس اجرایی بنیاد سیگنال ، در کنفرانس Wired25 در سانفرانسیسکو گفت: "مارک مسیر خود را با یک نظم بسیار طولانی تنظیم کرده است و فکر می کنم سال ها مشغول ساخت آن خواهد بود." "

در ماه ژانویه ، نیویورک تایمز گزارش داد که فیس بوک هدف خود را برای پایان دادن به کار تا پایان سال جاری یا اوایل سال 2020 تعیین کرده است. اما اکتون معتقد است مسیر بسیار طولانی تر خواهد بود. اما افزون بر مدت زمان احتمالی برای این ادغام، تلاش برای ادغام برنامه های فیس بوک نگرانی هایی جدی را در خصوص امنیت برنامه ها ایجاد کرده است.

طرح فیس بوک در شرایطی پیگیری می شود که این شرکت برای بررسی تعدادی از رسوایی های حفظ حریم خصوصی با بررسی های جدی روبرو است. سال گذشته ، افشاگری هایی منتشر شد که نشان می داد  شرکت مشاوره سیاسی انگلیسی کمبریج آنالیتیکا داده های 87 میلیون کاربر فیس بوک را بدون رضایت آنها جمع آوری کرده است./انتخاب

بیشتر بخوانیم: واتس اپ خود را حتما آپدیت کنید

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست اینستاگرام ترامپ از جو بایدن

پست اینستاگرام ترامپ از جو بایدن

دیگر خبرها

  • نسخه دسکتاپ مرورگر کروم به جمینای مجهز می‌شود
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • یک چهارم نهایی لیگ اروپا؛ کار دشوار لیورپول و میلان برای صعود
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!
  • فیلم| عمل جراحی دشوار و خطرناک دندان تمساح بداخلاق
  • اصلاح سرفصل‌های مربوط به مشارکت و نشر آگهی از لایحه تجارت
  • اذعان فرمانده نیروهای مسلح اوکراین درباره وضعیت «دشوار» میدان نبرد
  • پست اینستاگرام ترامپ از جو بایدن