Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همزمان با میلاد باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش توسط هیئت ورزش های همگانی شهرستان شهرکرد برگزار می شود.

«عماد صدری نژاد» امروز (یکشنبه ۱۹ آبان) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همزمان با میلاد باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و توسط هیئت ورزش های همگانی شهرستان شهرکرد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان شهرکرد در ادامه افزود: این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه ۲۴ آبان از ساعت ۷ صبح از مقابل مجموعه ورزشی تختی شهرکرد آغاز می شود.

 

صدری نژاد گفت: توسعه فرهنگ ورزش و ایجاد روحیه نشاط در جامعه از اهداف برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرکرد است.

 

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان شهرکرد، جشن بزرگ وحدت، جنگ شادی، قرعه کشی جوایز ارزنده را از جمله برنامه های جنبی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرکرد عنوان کرد.

 

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به همت هیئت ورزش های همگانی شهرستان شهرکرد و با همکاری فرمانداری شهرکرد، اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد، هیئت همگانی شهرستان شهرکرد، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه مسجد 13 آبان مجلس مسجد کانون های مساجد آغاز امامت امام زمان عج همایش پیاده روی خانوادگی اداره کل ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته، سالار آقاپور ستاره جوان و ملی‌پوش فوتسال ایران که در تیم مایورکا پالما اسپانیا توپ می‌زد و برای این باشگاه تا به اینجای فصل موفق به ثمررساندن شش گل و 6 پاس‌گل شده بود، با تصمیمی غیرمنتظره در مصاحبه‌ای با ورزش سه اعلام کرد که پس از جلسه با تیرادو مدیرعامل پالما و وادیلو سرمربی این تیم، تصمیم گرفته است که به علت مشکلات خانوادگی، قهرمان اروپا را ترک کند و از آن جایی که سالار آقاپور مستلزم بازگشت به ایران بود، آن‌ها به تصمیم ستاره 24 ساله ایرانی احترام گذاشتند و با جدایی او موافقت کردند.

سالار آقاپور پس از درخشش خیره کننده در لیگ برتر فوتسال ایران با پیراهن مس‌سونگون و کسب جایزه پدیده فوتسال آسیا، با قراردادی سه ساله به تیم مایورکا پالما پیوست و حالا به علت مشکلات خانوادگی که مانع تمرکز و تضعیف روحیه او در اسپانیا شده بود، خیلی سریع به ماجراجویی‌اش در اروپا و بالاترین سطح باشگاهی دنیا پایان داد.

این اولین بار نیست که فوتسال پالما مایورکا به دلیل مشکلات شخصی، به خصوص خانوادگی، جدایی بازیکنی را تسهیل می‌کند. باشگاه پالما نشان داده که همیشه طرفدار یافتن راه‌حل‌هایی بوده است. پیش از سالار آقاپور، رائول کامپوس نیز با چنین مشکلی مواجه شده بود که مدیران تیم مایورکایی با درخواست جدایی‌اش موافقت کردند.

باشگاه مایورکا پالما با این متن، خبر جدایی سالار آقاپور را اعلام کرد:

«باشگاه بهترین راه حل را برای این بازیکن و خانواده‌اش انتخاب کرده است. زیرا بالاتر از هر اولویت و هرچیزی، رفاه آن‌هاست. 
پالما برای این بازیکن بهترین‌ها را آرزو می‌کند و از او به‌خاطر تعهد، حرفه‌ای بودن و تلاش زیاد او، چه در هنگام پذیرش پیشنهاد انتقال و چه در مدت حضورش در مایورکا تشکر می‌کند.»

سالار آقاپور، برای اولین بار خبر جدایی‌اش از مایورکا پالما را در گفت‌وگویی با خبرنگار "ورزش سه" مطرح کرد و در این مصاحبه مشکلات خانوادگی را دلیل ترک باشگاه پالما عنوان نمود.

دیگر خبرها

  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • با این ورزش‌های ساده عمر طولانی‌تری داشته باشید
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • پیاده روی ساده و سبک بعد از هر وعده غذایی به این دلایل مهم توصیه می شود...
  • رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده