Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جمعیت هلال احمر هرمزگان با اشاره به بارش شدید باران و تگرگ در استان اظهار داشت: بدون فاصله نسبت به دادن اقلامی همچون پتو، موکت و چادر نسبت به اسکان اولیه این خانواده شش نفره ساکن در منزل تخریب شده اقدام شد.

مختار سلحشور ادامه داد: عملیات ترمیم و بهسازی این منزل مسکونی توسط امدادگران هلال احمر در دست انجام است تا از بروز آسیب بیشتر پیشگیری شود، همچنین ۹ خودروی گرفتار در آب رهاسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی سراسر استان در حالت آماده باش به سر می برند تا در صورت بروز حادثه وارد عمل شوند.

براساس اعلام هواشناسی هرمزگان. بیشترین میزان بارندگی سامانه ناپایدار کنونی تا ساعت ۱۸ و ۳۰دقیقه شامگاه شنبه به میزان ۳۰.۳ میلیمتر در بندرعباس ثبت شده است.

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: شهرستان های رودان با ۲۲.۵ میلیمتر  و سیریک با ۱۸.۳میلیمتر در ردیف بعدی بارندگی قراردارند.

کیانوش عارفی شامگاه شنبه افزود: در این مدت در شهرستان میناب ۹.۸ میلیمتر، حاجی آباد  ۳.۷، خمیر ۳.۶، قشم دریایی ۲.۴، قشم فرودگاهی ۱، بندرلنگه ۱ و بشاگرد و جاسک کمتر از صفر میلیمتر باران باریده است.

معاون هواشناسی هرمزگان علام کرد: با نفوذ و فعالیت موجی ناپایدار، بارندگی، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی از امروز شنبه آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه دارد.

عارفی گفت: این سامانه موجب ابرناکی، رگبار باران و رعد وبرق گاه تگرگ، افزایش لحظه ای سرعت باد می شود.

وی یادآور شد: مدل های بارشی، تمرکز و روند بارش ها در روز شنبه در محدوده مناطق شمالی، مرکزی بتدریج شرقی و غربی هرمزگان و تنگه هرمز و در روز یکشنبه برروی جزیره های خلیج فارس و سواحل غربی استان را نشان می دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بارش باران بارش تگرگ تخریب منزل هواشناسی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد

کارشناس مسئول اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به اینکه بارش باران با شدت در مناطق جنوبی استان ادامه دارد، گفت: ایستگاه‌های هواشناسی تاکنون بیشترین بارش باران در جم به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شده است. - اخبار استانها -

علیرضا بهادری در گفتگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به  اینکه سامانه بارشی در جنوب استان بوشهر فعال است، اظهار داشت: این سامانه با صبح فردا فعال است و بارش باران، رگبار پراکنده و افزایش سرعت وزش باد در پی دارد.

وی با بیان اینکه اکنون تمرکز سامانه بارشی استان بوشهر در جنوب این استان است، گفت: وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان به‌ویژه نواحی جنوبی و مرکزی مورد انتظار است.

کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به میزان بارش باران در استان خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های هواشناسی استان بوشهر تا صبح امروز بیشترین بارش باران در شهرستان جم منطقه انارستان به میزان 40 میلیمتر ثبت کرده است.

بهادری ثبت 30 میلیمتر بارش باران در دشتی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: بنادر دیر و کنگان 25 میلیمتر بارش باران ثبت شده که اکنون بارش باران همراه با تند باد لحظه‌ای در این شهرستان‌ها ادامه دارد.

وی از مواج و متلاطم شدن خلیج فارس در نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از فردا به‌تدریج با کاهش ابر، وضعیت جوی و دریایی استان تا اوایل هفته آینده آرام می‌شود.

کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و تا اوایل وقت فردا در برخی نقاط بویژه نواحی مرکزی و جنوبی، بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تند باد پیش‌بینی شده است،گفت: جهت وزش باد در استان بوشهر متغیر غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت 10 تا 36 کیلومتر در ساعت و تا اوایل وقت فردا در برخی ساعات در نیمه جنوبی گاهی بیش از 50 کیلومتر در ساعت است.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس
  • ارتفاع بارش در زرآباد به ۲۷۰ میلیمتر رسید
  • وضعیت بارندگی و آبگرفتگی شدید در خیابان‌های بندرعباس
  • بیشترین باران در جنوب بوشهر به میزان ۴۰ میلیمتر ثبت شد
  • بارش باران در هرمزگان
  • مدارس هرمزگان روز سه شنبه ۲۸ فروردین غیرحضوری شد
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه در گناباد را تخریب کرد
  • پیش بینی ناپایداری جوی و دریایی و وقوع سیلاب در هرمزگان