Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@17:37:02 GMT

واکنش محسن هاشمی به صحبت‌های قالیباف

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۰۲۹۲

واکنش محسن هاشمی به صحبت‌های قالیباف

به گزارش فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در یک صد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جوامع اسلامی در گیر جنگ‌های داخلی و خشونت ناشی از تحجر و کج‌فهمی از قرآن شده‌اند و بیش از هر زمان دیگری امت اسلامی تشنه وحدت نبوی هستند تا کینه و خشونت به الفت و مدارا تبدیل شود و این مسئله در هفته وحدت بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی به سخنان محمدباقر قالیباف در برنامه تلویزیونی اشاره کرد و گفت: این سخنان در آستانه هفته وحدت زیبنده نبود و رویه بنده در اداره شورای شهر جلوگیری از تنش‌زدایی و صرف شدن انرژی همکارانم در مدیریت شهری در مباحث مربوط به گذشته و اختلافات ناشی از آن بوده است و همین انتظار را از مدیران شهری گذشته نیز داریم.

وی خاطرنشان کرد: قضاوت در مورد پرونده‌های گذشته در حوزه اختیارات مقام قضایی است اما مدیریت شهری دفاع از حقوق شهروندان را پیگیری می‌کند.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: شهروندان تهرانی با رای به شورای پنجمی‌ها خواستار تحول در وضعیت اداره شهر و توقف روندهای نادرست تصمیم‌گیری شده‌اند. اگرچه مدیریت شهری برای اجرای مطالبات به حق کامل نتوانسته به موقفیت برسد، اما این به معنای تایید سیاست‌های گذشته نیست.

هاشمی خاطرنشان کرد: از مسئولان گذشته و فعلی مدیریت شهری خواستار هستیم به جای مجادلات کلامی، پیگیری از حقوق مردم را سرلوحه رفتارهای خود قرار دهد تا تحمل شرایط سخت کنونی برای مردم دشوارتر نشود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد

مدیر رسانه ای سپاهان به عنوان نماینده این باشگاه به صحبت های محمد رویانیان واکنش نشان داد.

طرفداری | مسعود سعیدی، مدیر رسانه ای سپاهان توییت جدیدی را منتشر کرده است.

محمد رویانیان اخیرا یک مصاحبه بسیار جنجالی داشته و درباره موارد مختلف دست به افشاگری زده که صحبت های او بازخورد زیادی در شبکه های اجتماعی داشته است.

محمد رویانیان، مدیرعامل اسبق پرسپولیس در بخشی از صحبت های خود به ولخرجی های سپاهان اشاره کرده که این موضوع با واکنش مسعود سعیدی، مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان همراه شده و او توییت زیر را منتشر کرده است:

واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فوت ۶ نفر در تصادفات درون شهری استان آذربایجان شرقی
  • بودجه ۱۰۴ هزار میلیاردی سال گذشته محقق شد | تحقق بودجه با اتکا به ۴ محور
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • وحدت و همدلی سبب پیشرفت مازندران می شود
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • واکنش سپاهان به صحبت های رویانیان: گران ترین تیم تاریخ ایران در زمان شما بسته شد
  • میزبانی بهتر وحدت و برج آزادی درسال جدید با اجرای پروژه‌های عمرانی