Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:21:33 GMT

ادارات کردستان روز یکشنبه ساعت ۱۲ تعطیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۰۶۷۲

ادارات کردستان روز یکشنبه ساعت ۱۲ تعطیل می‌شود

حسین فیروزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس دستور استاندار کردستان ساعت کاری دستگاه های اجرایی، بانک ها و ادارات و نهادهای دولتی استان در روز جاری با ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه کمتر ساعت ۱۲ اعلام‌ می‌شود.

مردم استان کردستان در ماه مولود مراسم مولودی‌خوانی برگزار کرده و در جشن‌های میلاد حضرت محمد(ص) حضوری پررنگ دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر روایات اهل سنت ۱۲ ربیع الاول و طبق روایات اهل تشیع ۱۷ ربیع الاول ولادت پیامبر(ص) است این ایام با تدبیر امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.

برچسب‌ها ساعت کاری ادارات کردستان هفته وحدت سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساعت کاری ادارات کردستان هفته وحدت سنندج ساعت کاری ادارات کردستان هفته وحدت سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عزیزالله سیفی افزود: همه اقدامات و فعالیت‌هایی که منجر به صدور رای در کمیسیون‌های این شورا می‌شود با حضور نمایندگان محیط زیست، دادگستری و دیگر دستگاه‌های مرتبط و با بررسی و پیرو درخواست‌ها و مراجعات مکرر مردمی است.   او ادامه داد: اخیرا مشاهده شده در چند مورد رای‌های صادر شده توسط کمیسیون بند ۲۰ با دخالت بخش‌های دیگر ملغی شده که به نظر می‌رسد روند قانونی رعایت نشده و اعتراض برخی از اعضای شورا و حتی نمایندگان ارگان‌های مرتبط را در بر داشته و تقاضا داریم در این زمینه تجدید نظر صورت گیرد.   رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: قانون باید سرلوحه کار همه باشد و لذا در چند مورد اخیر اگر اقدامی غیر قانونی توسط برخی انجام شده، باید اصلاح شده و رای کمیسیون‌های شورا که قانونی صادر شده است نباید شکسته شود.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • موشک‌هایی که با زنان و کودکان کاری نداشت
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • جواز توسل و زیارت قبور برگزیدگان در قرآن و روایات شیعه و سنی