Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا رحیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با درخواست استعفای کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان با شخصیت آقای جلالی و نقش وی در زمینه بررسی طرح ها و لوایح در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی آشنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رویکردهای خوبی در مقابل مواضع افراطی داشته است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خاستگاه رأی آقای جلالی اصلاح طلبی بوده هر چند که در تشکیل فراکسیون مستقلین ولایی مجلس موفق عمل کرده است. آقای جلالی از پختگی لازم برخوردار بوده و باید تجربه وی به مجلس باز گردد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: باید دید آیا صلاح است که مدیریت مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برای ۶ یا ۷ ماه آینده تغییر کند و ساختار آن تضعیف شود؟

وی با اشاره به اینکه آقای سنایی اولین سفیر مسلط به زبان روسی در کشور روسیه است و در گذشته نیز رایزن فرهنگی بوده و در ارتقای سطح مناسبات بین ایران و روسیه نقش بسزایی داشته است، ادامه داد: آقای ظریف و رئیس جمهور با تیزهوشی خاصی آقای جلالی را برای سفارت روسیه انتخاب کرد، مناسبات راهبردی بین ایران و روسیه منجر شد اتحادیه اوراسیا را تشکیل دهیم. فرد جایگزین در سفارت روسیه باید خط صحیح مناسبات ایران و این کشور را حفظ کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کاظم جلالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا عامری سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار برنامه‌ توسعه مناسبات دو کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر کشورمان ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان، بر عزم جدی تهران جهت هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید کرد و با اشاره به اهمیت تبادل هیئت های عالیرتبه میان دو کشور ، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات عربی متحده در چارچوب منافع و مصالح دو کشور اعلام کرد.

کد خبر 6062782 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • مذاکرات بانکی ایران و روسیه
  • جلالی:شاید اگر همه مسلمانان در انجام وظایف خود دقت می‌کردند ظلم علیه مردم فلسطین ادامه نمی‌یافت
  • جنجال خبرنگار زن آدربایجانی در سفارت ایران + عکس
  • ابراز رضایت ایران و روسیه از پیشرفت پروژه های مالی فی مابین
  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • نحوه جامعه‌پذیری و چگونگی پزشک شدن دانشجویان پزشکی
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد