Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ملایری صبح یکشنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستان‌های شاهرود و میامی به میزبانی فرمانداری ویژه شاهرود، ضمن بیان اینکه باید از همه امکانات بهره برد تا شرایط را برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شود، ابراز کرد: می‌بایست درزمینهٔ اجرای اقدامات مرتبط با انتخابات دقت نظر ویژه‌ای داشت که در این راستا از مسئولان کمیته‌های انتخابات و اعضای ستاد، می‌خواهیم تا جانب‌داری در انتخابات را کنار بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه امنیت و صیانت از آرای عمومی مردم وظیفه ستاد انتخابات شهرستان میامی است، افزود: برای این منظور باید تلاش کرد تا مرّ قانون در انتخابات اجرا شود که البته برای رسیدن به این هدف برگزاری نشست‌های قانون خوانی برای اعضای ستاد و کمیته‌های انتخابات شهرستان میامی در دستور کار قرار دارد.

کمیته پشتیبانی از هم اکنون رسالت خود را انجام دهد

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه برنامه‌ریزی درزمینهٔ های مختلف باید باهدف مشارکت پرشور مردم در انتخابات لحاظ شود، تأکید کرد: اعضای کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات در شهرستان میامی نقش حیاتی در این زمینه‌دارند.

ملایری در دیگر بخش سخنان خود بابیان اینکه اخبار انتخاباتی معتبر در خصوص انتخابات باید از طریق کمیته اطلاع‌رسانی منتقل شود، تأکید کرد: مسئولان متناظر کمیته‌های ستاد انتخابات میامی باهدف پیگیری مباحث و موارد مرتبط و هماهنگی‌های بیشتر با یکدیگر تعامل داشته باشند.

وی در ادامه افزود: مهم‌ترین ابزاردست ستاد انتخابات برای برگزاری این رویداد مهم، قانون انتخابات است که سبب می‌شود تا اشراف کامل به موضوعات انتخاباتی در بین مجریان این رویداد، شکل گیرد که در این راستا حضور اعضای کمیته‌های مختلف در دوره‌های آموزشی، توجیهی و همچنین قانون خوانی الزامی است.

فرماندار میامی بابیان اینکه کمیته پشتیبانی انتخابات یکی از مهم‌ترین کمیته‌های زیرمجموعه ستاد انتخابات شهرستان است، گفت: این کمیته تأمین بسترهای لازم برای انتخابات  شامل تجهیزات و اقلام موردنیاز، تأمین خودرو و ... را از همین حالا باید مدنظر قرار دهد.

کد خبر 4767834

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد انتخابات استان سمنان میامی فرمانداری میامی فرمانداری شاهرود یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز قزوین یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند ظهر امروز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: مرحله اول انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار خوب پشت سر گذاشتیم و انتخابات روان و آرامی در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه از حضور مردم تشکر و قدردانی می‌کنیم و از آنها دعوت می‌کنیم در مرحله دوم هم مشارکت داشته باشند، افزود: از ۱۴ حوزه انتخابیه خوزستان حوزه‌های انتخابیه آبادان (برای دو کرسی از سه کرسی این حوزه) و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم کشیده شد و ۲۱ اردیبهشت ماه مرحله دوم انتخابات برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: امروز با حضور اعضا و رؤسای کمیته‌های ستاد و فرمانداران آبادان، رامهرمز و رامشیر نشست ستاد انتخابات استان برگزار شد و تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های اجرایی، ساماندهی مجدد شعب، مسائل فنی، پشتیبانی و سایر ملزومات انتخابات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شد.

کد خبر 6078976

دیگر خبرها

  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
  • آمادگی آبادان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • انتقاد یک مربی از برگزار نشدن دوره‌های کوهنوردی در خوزستان
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی و ملی‌پوشان
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد