Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: میزان ماندگاری برف در پیست اسکی «اوجور» نسبت به سایر پیست های اسکی موجود در کشور بالا است.

او با اشاره به رویکرد توسعه گردشگری زمستانی در سال های گذشته، افزود: افزایش پیست های اسکی در استان و معرفی جاذبه های زمستانی این منطقه جزء اولویت های اصلی ما در اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه عملیات اجرایی برق رسانی به پیست اسکی «اوجور» آغاز شد، ادامه داد: این برق رسانی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال و به طول 3 کیلومتر در شهرستان سرعین انجام می گیرد.

فلاحی گفت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی عملیات برق رسانی به این محوطه تا پایان آذر ماه به اتمام خواهد رسید.

او افزود: با اتمام عملیات برق رسانی تل اسکی این مجموعه نیز اوایل سال آینده به اتمام می رسد و از سال آینده در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

توسعه گردشگری زمستانی در اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ در این اطلاعیه آمده است: اجرای مراسم شب‌های قدر در محل مصلای امام خمینی (ره) اردبیل با اقامه نماز مغرب و عشاء توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در ساعت ۲۱/۳۰ آغاز می شود.
همچنین زمان سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی ساعت ۲۲ و سی دقیقه بوده و مراسم احیای شب‌های قدر نیز پس از سخنرانی آغاز خواهد شد.

مقدمات لازم برای انتقال مومنان توسط اتوبوس‌های شهرداری اردبیل از ساعت ۲۰/۳۰ از میادین اصلی شهر پیش‌بینی شده است.

بر اساس این اطلاعیه، این مراسم به صورت زنده از شبکه استانی سبلان و همچنین صفحات مجازی آیت‌الله عاملی در ایتا و اینستاگرام به آدرس seyyedameli_ir@ به صورت آنلاین پخش خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پل بسیج مطابق برنامه زمانبندی است
  • (تصاویر) پیست اسکی دربندسر در تعطیلات نوروز
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • ۱۲۴ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی البرز انجام شد
  • ساخت ۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • به روز رسانی زیرساخت های مرکز ملی تبادل اطلاعات در سال ۱۴۰۳