Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت موج نو

شرکت پندار موج نو با داشتن تجربه ای 12 ساله در ارائه انواع خدمات نظافت ، خدمات تاسیسات، حمل بار و اثاث، پرستاری از سالمند و کودک ، اعزام نیروی انسانی، تشریفات و پذیرایی مجالس و ... یکی از محبوب ترین استارت آپ های فعال در این حوزه می باشد. شرکت موج نو که فعالیت خود را به صورت اختصاصی در حوزه نظافت آغاز کرده است امروز قادر به ارائه انواع خدماتی که در قسمت بالا اشاره نموده ایم می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت موج نو نیز از قاعده استارت آپ های آنلاین به دور نمانده است و امروز با اپلیکیشن هوشمند خدمات منزل سرویک به شهروندان عزیز تهرانی انواع خدمات را ارائه می دهد. اپلیکیشن سرویک در حال حاضر برای کاربران اندرویدی در کافه بازار و گوگل پلی موجود بوده و قابل دانلود می باشد. با اپلیکیشن سرویک  شما فقط چند حرکت با گرفتن خدمات مد نظر خود فاصله دارید و دیگر نیازی نیست که استرسی برای نظافت منزل خود یا حتی حمل بار و اثاث خود داشته باشید. مسئله مهمی که در قسمت بالا نیز به آن در مورد شرکت های ارائه دهنده خدمات منزل اشاره کردیم ، مورد اعتماد بودن و داشتن نیروهای مجرب در حوزه خدمات می باشد. شرکت موج نو دارای مجوز رسمی می باشد و تمامی نیرو های مستخدم در این شرکت ، از فیلتر های منابع انسانی عبور کرده و آموزش دیده می باشند.

نحوه کار با اپلیکیشن سرویک

برای آنکه بتوانید از خدمات شرکت موج نو و اپلیکیشن سرویک استفاده نمائید ابتدا می بایست آنرا از طریق گوگل پلی، بازار و یا به صورت مستقیم از لینک دانلود اپلیکیشن سرویک نصب کنید. سپس با وارد شدن به حساب کاربری خود می توانید ، قسمت خدمات را مشاهده کرده و هرکدام از خدماتی را که میخواهید به صورت آنلاین انتخاب کنید. همچنین شما می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت نقدی هزینه کل خدمات خودتان را پرداخت کنید و خدمات خودتان را در هر کجا که می خواهید دریافت کنید. هوشمند بودن اپلیکیشن سرویک موجب آن شده است که تمامی نیروهایی که برای کاربران اعزام میگردند ، امتیاز بالا و کیفیت مناسب داشته باشند تا رضایت کامل مشتری های عزیز ایجاد گردد.

در دنیای امروز دیگر اکثر افراد از پلتفرم های آنلاین و اپلیکیشن ها برای رفع کردن اکثر نیاز های روزمره خود استفاده می نمایند که این مسئله موجب ، صرفه جویی در زمان و بهینه سازی کیفیت خدمات شده است. بهتر است ما نیز دل را به رودخانه جاری دنیای دیجیتال و آنلاین بسپاریم و با استفاده از این قبیل پلتفرم ها و حمایت از کار آفرینان ایرانی ، وضعیت استارت آپ های آنلاین را بهبود ببخشیم.

2121

کد خبر 1319463

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران زلزله باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ عراق استان آذربایجان شرقی مارک ویلموتس روسیه سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به فعالیت اتوبوس‌های گردشگری از روز بیست‌ونهم اسفند سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروز گفت: خطوط ۱۰۰ و ۱۰۱ در سطح شهر و نقاط گردشگری فعال هستند.

حمید آقایی با اشاره به مسیر حرکت خط ۱۰۱ اتوبوس‌ گردشگری افزود:  این اتوبوس از باغ فدک با فاصله زمانی یک ساعت یک‌بار به سمت میدان امام حسین (ع) و برعکس حرکت می‌کند.

او با بیان اینکه  خط ۱۰۱ به‌صورت مبدا-مقصدی است و در طول مسیر توقف ندارد گفت: به این دلیل که در دروازه‌دولت اماکن تاریخی و ایستگاه مترو متمرکز است، از این‌رو در راستای دسترسی آسان، مسافران به‌صورت مستقیم به این مکان منتقل می‌شوند، دو دستگاه اتوبوس در این خط فعال است که یکی از آنها اتوبوس برقی است، واولین اتوبوس برقی به‌کارگیری شده در اصفهان در خط گردشگری است.

آقایی  با اشاره به ساعت آغاز فعالیت خطوط گردشگری افزود: ابتدا ساعت آغاز حرکت اتوبوس ۷:۰۰ بود، اما بازخورد خوبی نداشت، از این‌رو به ساعت ۹:۰۰ تغییر پیدا کرد و تا ساعت ۱۹:۰۰ ادامه خواهد داشت.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به مسیر حرکت خط ۱۰۰ اتوبوس گردشگری خاطرنشان کرد: در این خط دو اتوبوس فعال است که از خیابان باب‌الرحمه حرکت خود را آغاز می‌کند، این دو اتوبوس به صورت ساعت‌گرد و پادساعت‌گرد با مبدا یکسان حرکت می‌کنند.

آقایی ادامه داد ایستگاه نخست، ابتدای خیابان باب‌الرحمه روبه‌روی مسجد است، سپس ابتدای خیابان شمس‌آبادی مقابل هنرستان برای سی‌وسه‌پل - سه‌راه نظر برای دسترسی به جلفا - میدان سهروردی برای پارک ناژوان، کوه صفه، ترمینال صفه، دروازه شیراز، تخت فولاد، ضلع جنوبی پل خواجو، میدان بزرگمهر برای باغ گل‌ها - میدان احمدآباد - زیرگذر میدان امام علی (ع) و سپس از خیابان عبدالرزاق و چهارباغ به سمت باب‌الرحمه برمی‌گردد، اتوبوس بعدی این مسیر را از آخر به اول طی می‌کند.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۲۰ نفر از این طریق جابه‌جا شده‌اند، تصریح می‌کند: بیشترین استقبال از خط ۱۰۱ که از باغ فدک عبور می‌کند، صورت گرفته است، البته خط ۱۰۰ در طول سال روز‌های جمعه نیز فعال است، اما خط ۱۰۱ تنها ویژه ایام نوروز است.



بح

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دادگاه عالی اروپا آمازون را محکوم کرد/ تشدید قانون خدمات دیجیتال
  • چگونه با فروش آنلاین به دردسر نیفتیم؟
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • فعالیت ۲ خط اتوبوس گردشگری در اصفهان
  • خدمات مالی ۴۰۰ میلیاردی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • ارتقای توان صادراتی دانش بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال در ۱۴۰۳