Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@23:24:11 GMT

بنزما بهتر از رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۱۰۰۱

بنزما بهتر از رونالدو

آمار گلزنی مهاجم رئال مادرید بهتر از ستاره یوونتوس بوده است.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید شنبه شب توانست در لالیگا با چهار گل ایبار را شکست دهد. کریم بنزما در این بازی درخشید و دبل کرد. مهاجم فرانسوی در دقیقه ۱۷، گل نخست تیمش را به ثمر رساند. در ادامه از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا از رکورد فرانس پوشکاش پیشی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اکنون با ۱۵۷ گل ششمین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید در لالیگا محسوب می‌شود.

روزهای خوب بنزما پس از جدایی کریستیانو رونالدو ادامه دارد. مهاجم فرانسوی تا جایی آمار گلزنی‌اش را بهتر کرده که از ستاره پرتغالی پیشی گرفته است. به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) او در ۶۸ بازی توانست ۴۱ گل به ثمر برساند و ۱۳ پاس گل بدهد، یعنی در هر ۱۰۳ دقیقه یک گل یا پاس گل داده است. برای رونالدو با پیراهن یوونتوس این آمار، هر ۱۰۵ دقیقه یک گل یا پاس گل است. ستاره پرتغالی در ۵۶ بازی ۳۴ گل به ثمر رساند و ۱۲ پاس گل داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریم بنزما کریستیانو رونالدو رئال مادريد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی‌وسوم لیگ باشگاه‌های ایتالیا روبروی یکدیگر قرار گرفتند که بولونیا سه بر یک پیروز شد.

سردار آزمون که در بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان مصدوم شده بود پس از رهایی از بند مصدومیت در فهرست تیمش برای این مسابقه قرار گرفت.

آزمون در دقیقه ۴۸ و در شرایطی که تیمش با دو گل از بولونیا عقب بود با صلاحدید دنیله دروسی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

آزمون هفت دقیقه پس از حضور در میدان موفق شد دروازه بولونیا را باز کند.

سانتر لورنزو پلگرینی از جناح راست با ضربه سر سردار آزمون همره شد، اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان بولونیا با شیرجه بلند برگشت داده شد، ولی توپ بار دیگر جلوی پا مهاجم تازه وارد رم قرار گرفت تا او یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

آزمون در روزی که پس از هفته‌ها مصدومیت فرصت بازی کردن پیدا کرده بود تلاش زیادی در خط حمله رم به نمایش گذاشت و توانست نمره قبولی بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد