Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@09:04:07 GMT

حبوبات دلزا میهمان جدید خانواده ها

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۱۳۷۸

حبوبات دلزا میهمان جدید خانواده ها

دلزا انتخاب کدبانوی ایرانی

حبوبات بسته بندی شده دلزا به زودی در قفسه های فروشگاه های بزرگ تهران و سایر شهرهای کشورمان قابل تهیه و دسترسی است.

حبوبات دلزا محصولات خود را بزودی به بازار عرضه می کند.

خاطره فکری مقدم مدیر فروش محصولات دلزا اعلام کرد: حبوبات پاک شده و بسته بندی شده ایرانی با برند تجاری دلزا به زودی در بازار عرضه می گردد و وارد چرخه مصرف مواد غذایی هم وطنان گرامی می شود و بنده پیشنهاد می کنم کدبانوهای عزیز یکبار از حبوبات دلزا در آشپزیشان استفاده فرمایند تا با ملاحظه کیفیت محصولات ما انشالله مشتری دائمی ما شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان خاطر نشان کرد: حبوبات دلزا از بهترین حبوبات ایرانی که در اقصی نقاط کشورمان کشت و برداشت می شود تهیه و بسته بندی شده است که دارای پروانه بهره برداری تاسیس و پروانه بهداشتی ساخت از غذا و دارو می باشد.

در  بسته بندی حبوبات دلزا سعی کرده ایم فقط و فقط از محصولات و تولیدات کشاورزان عزیز کشورمان استفاده کنیم که بدلیل تازه بودن، ارگانیک بودن و سازگار با ذائقه کدبانوهای خانواده ها و خوب پخته شدن یک امتیاز ویژه و بالاتری از محصولات مشابه خارجی داشته باشد.

در حال حاضر فقط با بسته بندی محصولات کشاورزی حبوبات تولیدات داخل کشور فعالیت خود را شروع کرده ایم که در آینده با کمک خداوند متعال و حمایت مردم شریف ایران بتوانیم گامهای دیگری را در جهت شروع خط تولید و ایجاد اشتغال بیشتری برداریم.

خاطره فکری مقدم با شاره به مزایای مصرف حبوبات گفت: مصرف حبوبات سالم و بهداشتی مزایای زیادی دارد که کمتر کسی است در ایران از آن خبر نداشته باشد و توصیه ما هم بر این است که از حبوبات ایرانی برای تکمیل سفره غذایی منزلتان استفاده کنید.

در پایان لازم به توضیح است جهت پخش محصولات دلزا آماده همکاری و عقد قرار داد با شرکتهای محترم  توزیع مواد غذایی وهمچنین آماده همکاری با فروشگاههای زنجیره ای ، سوپر مارکتها و سایر سازمان ها و ادارات و نهاد های دولتی و شرکت های دولتی و خصوصی جهت تامین محصولات مورد نیازشان با تخفیفات ویژه و مناسب در زمینه حبوبات هستیم

آدرس سایت: http://delza.ir

تلفن تماس:        02144385573

صدای مشتری:    09124139504

تلگرام:   @Hobobat_Delza

اینستاگرام:  hobobat_delza

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ کلیچ مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان گفت: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال، در قالب ۱۳ غرفه محصولات ایرانی زاه اندازی شده است.
در این نمایشگاه محصولات هنری، معیشتی و صنایع دستی ساخت اتباعی عرزضه شده که بصورت قانونی در استان سمنان ساکن هستند.
این نمایشگاه از ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه برای عموم دایر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • راه اندازی بازارچه محصولات اتباع در سمنان
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)