Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@16:34:24 GMT

گوشی‌های قاچاق به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۱۵۰۱

گوشی‌های قاچاق به مقصد نرسید

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان از توقیف یک سواری پژو ۲۰۶ و کشف گوشی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در محور "ارومیه- تبریز"، خبر داد. تاریخ انتشار: 11:21 - 19 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۴۲۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار "مسعود خرم نیا" اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید "کلانتری"، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور ارومیه- تبریز، به یک سواری پژو ۲۰۶، به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو، ۷۱ دستگاه گوشی موبایل قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

 

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری‌ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می‌آید.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس دستگیری قاچاق تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، مشکوک شدند  و آن را برای بررسی متوقف کردند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی لامرد از این خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: کارشناسان ارزش ۱۳ راس گوسفند قاچاق را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز