Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@03:45:30 GMT

تقویت تدین، تفکر و تعقل سه عامل توسعه‌ کشور است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۱۵۴۶

تقویت تدین، تفکر و تعقل سه عامل توسعه‌ کشور است

ایسنا/یزد امام جمعه یزد با بیان این که تمام مسئولان وظیفه دارند از ارزش‌های دینی و انسانی انقلاب حراست کنند، گفت: نهادینه کردن تدین، تفکر و تعقل در نظام آموزشی و اقتصادی کشور سه عنصر موثر برای توسعه بیش ازپیش است.

آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» در مراسم دیدار مردم رییس جمهور با مردم یزد که میدان تاریخی امیرچخماق یزد در حال برگزاری است، اظهار کرد: خوشبختانه برنامه های خوبی برای توسعه استان در این سفر تدوین و در دستور کار کاروان تدبیر و امید قرار گرفته که امیدواریم با پیگیری مستمر تمام آنها به نفع مردم یزد اجرایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به وزاری دولت تدبیر و امید، افزود: مردم یزد از مسئولان ارشد وزارتخانه انتظار دارند تا با همکاری بیش از پیش فرآیند اجرایی شدن مصوبات این سفر رییس جمهور به استان یزد را تسهیل کنند.

امام جمعه یزددر ادامه با بیان این که اصل حرکت انقلاب براساس آرمان‌های دینی و ارزش‌های اسلامی تدوین شده است، گفت: تمام مسئولان وظیفه دارند از ارزش‌های دینی و انسانی انقلاب حراست کنند.

ناصری یزدی پیاده کردن اهداف و نهادینه شدن فرهنگ و هویت دینی را از دیگر رسالت های جدی مسئولان و دست اندرکاران نظام اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: تقویت هویت و فرهنگ دینی باید بیش از پیش ملاک اقدامات اجرایی دست اندرکاران قرار گیرد.

امام جمعه یزد با اشاره به ظرفیت جوانان یزدی در حوزه علمی و اجرایی، گفت: تدین، تفکر و تعقل باید به عنوان سه اصل ویژه در نظام آموزش کشور اجرا و نهادینه شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تجهیز شدن سیستم و نظام آموزشی به سه عنصر کلیدی تدین، تفکر و تعقل را از دیگر الزامات اجرایی برای توسعه بیش از پیش کشور عنوان کرد و ادامه داد: توجه و نهادینه کردن ارزش های اسلامی و دینی تنها راه برون کشور از چالش های اقتصادی موجود است.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: یزد شهر صلح و گفت وگو و شهر مردمان خداباور در گستره تاریخ است.

وی با اشاره به اهمیت ثبت جهانی یزد در فهرست یونسکو، افزود: یزد سرشار از ظرفیت های انسانی، علمی و اجرایی است که باید بیش از پیش برای استفاده از این ظرفیت های استفاده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سفر روحانی به یزد امام جمعه يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است
  • وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است
  • افشاگری علی ربیعی درباره هویت حامیان تعطیلی روز پنج شنبه به جای شنبه
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی