Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاکرمی با اعلام خبر تخریب ۳۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حوزه راه و شهرسازی گفت: این میزان تخریب در مساحت چهار میلیون و ۳۱۸ هزار و ۸۸۹ مترمربی از اراضی ملی استان البرز انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حاج رضا شاکرمی» با اعلام خبر تخریب ۳۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز گفت: این فقره تخریب بنا بر حکم دادستانی و با هدف حفظ و حمایت از حقوق مردم در اراضی ملی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: این ساخته های غیرمجاز در مساحتی بالغ بر چهارمیلیون ۳۱۸ هزار و ۸۸۹ متر مربع از اراضی ملی استان است که پس از تخریب به اداره راه و شهرسازی استان البرز تحویل داده می شود.

 

شاکرمی تصریح کرد: بیش از ۳۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز بنابر موضوع تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و باغ ها همچنین اجرای احکام قطعی از طرف محاکم کیفری اعمال نظر شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: همچنین ۱۵ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در مسیر راه و بزرگراه های استان بنابر مقررات ماده ۶ و ۷ همچنین ۱۷ قانون ایمنی راه ها و راه آهن تخریب گردید.

 

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه راهپیمایی 13 آبان مسجد ظهور امام زمان عج راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد آغاز امامت امام زمان عج اراضی غیرمجاز دادگستری استان البرز ساخت و ساز غیرمجاز راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از شناسایی و جمع‌آوری ۱۰ رشته انشعاب غیرمجاز خانه باغ و کارگاه «بچینگ بتن» در شهرک پشت فرودگاه ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انشعاب‌های غیرمجاز یکی از دلایل مهم آسیب به شبکه آبرسانی و افت فشار آب در مناطق مختلف شهری و روستایی به شمار می‌رود.

وی افزود: بر این اساس شرکت آبفای استان، تمام توان و ظرفیت خود را برای برخورد با هرگونه بهره‌برداری غیرقانونی و غیرمجاز در تمام بخش‌ها با هر نوع کاربری به کار گرفته است تا ضمن صیانت از حقوق سایر مشترکان، بتواند خدماتی مطلوب به مردم استان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان کرد: در همین راستا نسبت به شناسایی و جمع‌آوری هشت رشته انشعاب غیرمجاز مربوط به خانه باغ‌های پشت فرودگاه ایلام و دو رشته در کارگاه بچینگ که از آب شرب به صورت غیر مجاز استفاده می‌کردند، اقدام شد.

محمدی اضافه کرد: مشترکان در صورت مشاهده انشعابات غیرمجاز آب و فاضلاب از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی (۱۲۲) و افراد سایر شهرستان‌ها با تلفن گویای حراست آبفای ایلام (۲۲۳۰۱۴۱_ ۰۸۴۳) یا تماس با آبفای شهرستان خود، مانع تضییع حقوق همه مردم و تحقق عدالت اجتماعی در محدوده شهر و روستای خود شوند.

وی گفت: استفاده از انشعاب آب غیرمجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب، باعث بروز خسارت‌هایی به شبکه توزیع و تأسیسات خواهد شد.

شهر ایلام ۹۲ هزار مشترک آب و حدود ۷۷ هزار مشترک فاضلاب دارد. تأسیسات تولید بتن آماده به عنوان «بچینگ» یا «بچینگ بتن» شناخته می‌شوند.

کد خبر 747178

دیگر خبرها

  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام