Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  تسنیم، باشگاه نساجی مازندران پیش از آغاز فصل جاری مسابقات لیگ برتر، دستخوش تغییرات مدیریتی شد و مالکیت این باشگاه ابتدا به محمد اژدری سپرده شد و سپس به دلیل پاس نشدن چک‌های او، دوباره مالکیت باشگاه به فرهاد صنیعی‌فر بازگشت.

تغییرات مالکیت باشگاه نساجی در آن برهه باعث شد تا باشگاه در اقدامات اداری و دریافت کارت بازی بازیکنانش در ابتدای فصل دچار مشکل شود، اما علاوه بر اینها در اقدامی عجیب بسیاری از لوازم و سخت‌افزارهای تمرینی و اداری این باشگاه نیز از محل تمرین برده شده و تاکنون به باشگاه بازنگردانده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دهقانی، معاون ورزشی باشگاه نساجی با اعلام این خبر اظهار داشت: در فعل‌وانفعالات مالکیتی که پیش از فصل در باشگاه رخ داد، سه کامیون لوازم تمرینی و اداری از باشگاه خارج شده و از قرار معلوم توسط مالکین قبلی در یک انبار دپو شده است. لوازم تمرینی بسیار مدرن و خوبی نیز بین اقلام دپو شده وجود دارد که بسیار مورد نیاز تیم است. مقداری هم لوازم اداری است که در آن زمان از باشگاه خارج شده و در حال حاضر هر چقدر تلاش می‌کنیم، دوستان از بازگرداندن این لوازم سر باز می‌زنند. به نظرم این اتفاق در نیم‌فصل به ما ضرر خواهد زد، چون قصد داریم از آن لوازم بدنسازی و تمرینی استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا باشگاه نساجی اقدام قانونی برای بازگرداندن لوازم باشگاه نمی‌کند، گفت: الان اگر دوستانه نشود این موضوع را حل کنیم،‌ قطعاً از طریق قانونی اقدام خواهیم کرد، اما این پروسه زمان‌بر خواهد بود و ضرر آن به باشگاه نساجی خواهد رسید.

کد خبر 462403

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس

مسینا در دیداری از هفته 37 سری چی ایتالیا مقابل پوتنتزا به تساوی 2-2 رسید. این بازی یک اتفاق ویژه داشت؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند.

به نقل از IFTV؛ ارمانو فوماجیالی دروازه بان 42 ساله مسینا که از سال 1999 مشغول بازی در دسته های پایین تر فوتبال ایتالیا است، دیشب در جریان دیدار با پوتنتزا، بازی در کنار جاکوپو پسر خود را تجربه کرد. جاکوپو که 18 سال دارد و یک هافبک است، در دقیقه 93 این دیدار به میدان آمد و اولین بازی حرفه ای را در شرایطی تجربه کرد که پدر با تجربه خود هم در زمین بود. در تاریخ فوتبال ایتالیا حداقل در سطح حرفه ای و طی 5 دهه اخیر برای اولین بار است که یک پدر و پسر با پیراهن تیمی یکسان به میدان می روند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • حذف ستاره سرخابی‌ها در روز تغییر مالکیت! (عکس)
  • 130 سال قبل چه اتفاقی افتاد که «گوسفندها» دیوانه شدند؟!
  • وزیر اقتصاد: اتفاقی نشدنی تحقق یافت
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • کیفیت اتفاقی نیست
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس