Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@20:18:58 GMT

تراشتگن: لیونل مسی بی نظیر است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۱۶۶۴

تراشتگن: لیونل مسی بی نظیر است

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، تمجید ویژه ای از عملکرد لیونل مسی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب موفق شد با نتیجه 4-1 از سد سلتاویگو عبور کند. این در حالی بود که شاگردان ارنستو والورده طی هفته های اخیر نتایج پر نوسانی را کسب کرده بودند و پیروزی در بازی دیشب باعث بازگشت آرامش به این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آبی اناری ها با پیروزی در بازی دیشب به صدر جدول لالیگا صعود کردند.

 

مارک آندره تراشتگن پس از پیروزی بارسلونا مقابل سلتاویگو به خبرنگاران گفت: " با یک تیم پر تلاش و سرسخت بازی کردیم. سلتاویگو به خوبی تلاش می کرد اما با این وجود موفق به کسب سه امتیاز مهم شدیم. این که ما از خودمان انتقاد کنیم اتفاق خوبی است. ما امروز پیروز شدیم اما در عین حال اشتباهاتی نیز داشتیم. باید به خوبی تلاش کنیم چرا که در ادامه کار ما سخت تر خواهد شد."

 

تراشتگن در ادامه پیرامون درخشش لیونل مسی و سرخیو بوسکتس نیز گفت: " لیونل مسی بی نظیر است. گل هایی که از ضربات آزاد به ثمر می رساند، حاکی از استعداد فوق العاده او است.

بوسکتس نیز بازیکن مهم و حیاتی برای ما به حساب می آید و حضور او درون زمین کمک زیادی به سبک بازی ما می کند."

 

 

لیونل مسی بارسلونا سرخیو بوسکتس مارک آندره تراشتگن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا سرخیو بوسکتس مارک آندره تراشتگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»

مجموعه‌ای از تصاویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی را می‌بینید که دقیقاً چنین چیزی را به تصویر کشیده‌اند. از خاندان استارک تا دنریس تارگرین، شخصیت‌های محبوب بازی تاج و تخت را در قالب شخصیت‌های انیمیشنی به سبک جیبلی مشاهده خواهید کرد. هر تصویر، ذات شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشد، در حالی که آن‌ها را با سبک شاد و دلنشینی که استودیو جیبلی به آن مشهور است، تلفیق می‌کند.

به گزارش روزیاتو، پس آماده شوید تا به دنیایی سفر کنید که در آن اژدهایان بر فراز قلعه‌های بلند پرواز می‌کنند و گرگ‌ها در میان جنگل‌های افسون شده گشت می‌زنند. این تصاویر نمایش دنیای بازی تاج و تخت است، اما به سبک جیبلی و با هاله‌ای از رویا و جادو.

در این بازآفرینی بی‌نظیر، شاهد تلفیق کامل دو سبک متفاوت خواهید بود. از یک طرف پیچیدگی روابط و درگیری‌های خونین این سریال محبوب و از طرف دیگر، تصویرسازی شاعرانه و نگاه شاداب و امیدبخش استودیو جیبلی.

رنگ‌های گرم و چشم‌نواز، خطوط منحنی و اشکال تخیلی، همگی دست در دست هم می‌دهند تا لحظاتی شگفت‌انگیز را از این سریال به تصویر کشند. چه لحظه‌ای بهتر از دیدن گرگ وحشی شمال و نگهبانان شب در کنار پریان و موجودات جادویی؟ یا تماشای اژدهایان خشمگین در کنار روح خندان طبیعت؟ این تصاویر حاصل یک تلفیق بی‌نظیر هستند که نه تنها تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز را برایتان رقم می‌زنند، بلکه یادآور این نکته نیز هستند که هنر مرزی نمی‌شناسد.

دیگر خبرها

  • خوشامدگویی با آتش و دود؛ استقبال بی نظیر هواداران بارسلونا از اتوبوس این تیم پیش از دیدار با پاری سن ژرمن / فیلم
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • چرا رافا مارکز شانس خوبی برای جانشینی ژاوی دارد؟
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»
  • واکنش زیبای مارک آندره تراشتگن مقابل کادیز / فیلم
  • ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم