Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، علیرضا صفا ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت:به دلیل بارندگی همراه با تگرگ  به تاسیسات برق، خودرو‌های شخصی و حوزه کشاورزی استان خسارت وارد شده است.

او افزود: در شهرستان سیریک ۵۰ تیر برق بر اثر شدت وزش باد و بارندگی به زمین افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: برای ارزیابی خسارات وارده به بخش‌های کشاورزی و تاسیسات زیربنایی به ۷۲ ساعت زمان نیاز است .

علیرضا صفا افزود: در پی بارندگی‌های دیروز و طغیان رودخانه‌های فصلی راه ارتباطی ۱۱ روستا در شهرستان‌های سیریک و رودان قطع شد.

او با اشاره به  طغیان رودخانه های در شهرستان های سیریک، رودان، بستک و بندر خمیر افزود: به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی  ارتباط جاده‌ای هشت روستا در شهرستان سیریک قطع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: در بخش رودخانه شهرستان رودان راه ارتباطی سه روستا قطع شده و مشکل راه ارتباطی  شهرستان های بستک و بندرخمیر برطرف شده است.

انتهای پیام/ب

اعلام خسارت بارندگی پی از۷۲ ساعت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث خسارت بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی و تشدید بارندگی در استان یزد

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از صدور هشدار نارنجی به دنبال پیش بینی تشدید بارندگی‌ها در یزد خبر داد و گفت: از عموم مردم می‌خواهیم از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند. - اخبار استانها -

محمدعلی ملک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به صدور هشدار نارنجی برای استان یزد از سوی هواشناسی گفت: سازمان هواشناسی برای استان یزد به دلیل پیش بینی تشدید سامانه بارشی، هشدار نارنجی برای روزهای سوم و چهارم اردیبهشت صادر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به صدور این هشدار از سوی هواشناسی، مدیریت بحران استان یزد در آماده‌باش قرار گرفته تا بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با تاکید بر اینکه تشدید سامانه بارشی استان می‌تواند به سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های یزد منجر شود، گفت: با توجه به این موضوع، هشدارهای لازم در خصوص سیلابی شدن رودخانه‌ها صادر شده است.

ملک‌زاده با بیان اینکه منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش‌بینی شده است، افزود: به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار می‌دهیم که از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد افزود: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم عزیز می‌خواهیم از فعالیت‌های کوه‌نوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • تشدید دوباره سامانه بارشی در کشور / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • هواشناسی ایران / احتمال وقوع سیلاب در ۶ استان کشور
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • هشدار نارنجی و تشدید بارندگی در استان یزد
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها