Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمینار سراسری آموزش پزشکی مبتنی بر توانمندی ۲۲ آبان ۹۸ در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی وزارت بهداشت ۲۲ آبان ماه سمینار سراسری آموزش پزشکی مبتنی بر توانمندی را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌کند.

در این سمینار موضوعات الزامات و کارکرد‌های آموزش مبتنی بر توانمندی در برنامه‌های آموزشی علوم پزشکی، اصول یاددهی– یادگیری در آموزش مبتنی بر توانمندی، گام‌های طراحی نظام ارزیابی مبتنی بر توانمندی مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است؛ مروری بر تجربیات بین‌المللی در آموزش مبتنی بر توانمندی از دیگر موضوعات این سمینار است که به بررسی تجربه کانادا در پیاده سازی آموزش مبتنی بر توانمندی در دوره دستیار طب اورژانس و تجربه دانشگاه میشیگان در پیاده سازی آموزش مبتنی بر توانمندی در دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی می‌پردازد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت بهداشت آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است

به گزارش خبرنگار مهر، رضا احمدی عصر شنبه در آئین آغاز ویژه برنامه‌های هفته ملی سلامت در گلزار شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی گناباد یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مدافع حرم و مدافع سلامت را گرامی داشت و اظهار کرد: امنیت، اقتدار و دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی مرهون ایثار و جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی در طی هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این هفته فرصتی برای یادآوری و ضرورت توجه به حفظ و تأمین سلامت جامعه است.

وی در تبیین شعار امسال هفته سلامت: «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» گفت: همه افراد و سازمان‌ها در قبال حفظ، تأمین و ارتقای سلامت جامعه مسؤولیت اجتماعی دارند.

احمدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مقدم داشتن بهداشت و پیشگیری بر درمان‌های پرهزینه اظهار کرد: رعایت مسائل و نکات بهداشتی و توجه به آنها از بروز بیماری‌ها و تحمیل هزینه‌های بالای درمان به فرد بیمار، خانواده او و جامعه جلوگیری می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار شبکه بهداشت در نظام سلامت کشور یادآور شد: علاوه بر شعار امسال هفته سلامت برنامه‌های جوانی جمعیت هم در راستای حفظ سلامت و نشاط خانواده‌ها به عنوان یک اولویت در وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال اجرا است.

وی از امنیت و سلامت به عنوان دو نعمت ارزشمند یاد کرد و با ابراز خوشحالی از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» از همت و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در راستای حفاظت از امنیت کشور قدردانی کرد.

کد خبر 6083816

دیگر خبرها

  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود
  • مردمی سازی سلامت در راستای اولویت بخشیدن به پیشگیری بر درمان است