Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@09:28:29 GMT

بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی نامگذاری می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۱۹۶۸

بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی نامگذاری می شود

نظری گفت: بلوار فردوس غرب به دلیل استقرار کمپ باشگاه استقلال به نام ناصر حجازی نامگذاری می شود.

 

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، «حجت نظری» در جلسه امروز شورا با اشاره به تصویب نامگذاری بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی گفت: نامه ای به کمیسیون نامگذاری شورای شهر نوشتم و درخواست دادم تا مصوبه بلوار فردوس غرب به دلیل قرار گرفتن کمپ باشگاه استقلال در این معبر به نام ناصر حجازی تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هیچ مصوبه ای برای نامگذاری بلوار فردوس وجود نداشت، گفت: با این مصوبه بلوار فردوس غرب به نام زنده یاد ناصر حجازی نامگذاری می شود و بلوار فردوس شرق با همان نام بلوار فردوس که سال ها مردم آن را به همین نام می شناسند، باقی می ماند.

 

نظری با اشاره به موافقت یازده نفر از 16 عضو حاضر در جلسه شورا با تغییر نام بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی گفت: با مصوبه شورا بلوار فردوس غرب به نام ناصر حجازی تغییر خواهد کرد.

 

نظری در ادامه خاطرنشان کرد: میدان و خیابان فیروزان به دلیل استقرار باشگاه پرسپولیس در این محدوده به نام پرسپولیس نامگذاری خواهد شد.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد نماز جمعه راهپیمایی 13 آبان 13 آبان شبستان یزد رئیس جمهور هفته وحدت هفته وحدت کمپ ناصر حجازی بلوار فردوس ناصر حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد

 از شهرداری منطقه یک تهران، احسان صفایی روز پنجشنبه اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه یک، یکی از مناطق گردشگری و تفرجگاهی مهم تهران است، با تلاش حوزه زیباسازی و منظر شهری منطقه، تونل نوری با هدف زیبایی بخشی هر چه بیشتر منطقه در پیاده راه فرهنگی باغ فردوس نصب شد.

وی افزود: این تونل به طول ۱۰۰ متر و عرض ۶ متر با المان‌های نوری طرح برگ بر میانه مسیر پیاده روی جانمایی شده تا گردشگرانی که برای دیدن موزه سینما به این منطقه مراجعه می‌کنند از فضا سازی ایجاد شده نیز بهره‌مند شوند.

به گفته صفایی، در فضاسازی نوروزی، ۸۳ مورد المان شامل یک المان طاووس، ۱۴ المان پرچم ایران، ۱۶ المان حضرت فاطمه زهرا (س)، سه مورد سفره هفت سین، ۶ صندلی تخم مرغ نوروزی، سه المان سال ۱۴۰۳، سه قاب خاطره‌ها و پنج عدد حاجی فیروز در نقاط مهم منطقه یک نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس
  • منظومه اقتصادی رهبر انقلاب در نامگذاری سال‌ها
  • تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس پایتخت اجرا شد
  • خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟
  • نامگذاری پارک ۶.۵ هکتاری گلسار به نام «جوانمرد»
  • ماندگاری آرمان فلسطین با نامگذاری روز جهانی قدس
  • اجرای طرح کیفیت بخشی نمرات کتبی نهایی دانش آموزان
  • بهسازی و شاداب سازی ۱۵۰۰ کلاس درس کرمانشاه در طرح شهید عجمیان
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • روزی که ناصر حجازی مهاجم استقلال شد!+عکس