Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در صحن علنی نوبت صبح امروز مجلس در مخالفت با درخواست استعفای کاظم جلالی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: نماینده‌ای به عنوان سفیر روسیه انتخاب شده که رئیس فراکسیون مستقلان و مرکز پژوهش‌هاست و این جای تأمل و تفکر دارد، نقش مجلس و مرکز پژوهش‌ها بسیار بالاتر از فعالیت در سفارت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به جلالی اظهار کرد: یادت نرود به کجا می‌روی، به کشوری می‌روی که روزی مادران و خواهران در آذربایجان ایران قهرمانانه طلا‌ها و جواهرات خود را برای آزادی مملکت ایران اسلامی دادند و در این رابطه نباید عهدنامه‌های ننگین گلستان و ترکمانچای را فراموش کرد.

او با بیان اینکه روسیه مار خوابیده است و چشم طمع به آب‌های گرم دارد، تصریح کرد: شما در مجلس موفق بودید، چرا می‌خواهید پست سفارت را قبول کنید؟ مخالفت ما راجع به اهمیت مرکز پژوهش‌هاست که شما به عنوان رئیس آن فعالیت می‌کنید، البته حزب کثیف توده را نیز نباید فراموش کنیم.

قاضی پور اظهار کرد: وصیت نامه حضرت امام (ره) را نیز باید مورد توجه قرار داد، زیرا در آن ۳۳ مرتبه نه شرق ونه غربی ذکر شده، مسئولیت شما در این رابطه حساس است و ما قدر شما را در مجلس می‌دانیم و انتظار می‌رود وصیتنامه امام (ره) و همچنین فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به چشم و گوش پذیرا باشید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: جلالی نمی‌تواند با ترفند‌های روسیه برخورد کند، می‌ترسیم حزب منحله توده فعال باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس اخبار مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب‌های قدر فرصتی برای ترمیم گذشته و ترسیم آینده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم دهقانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر اظهار کرد: شرافت شب‌های قدر برابر با ۸۰ سال بندگی و عبادت خداوند است که باید این فرصت طلایی را قدر بدانیم.

امام جمعه بجستان افزود: احیای شب قدر به این معنی ست که دل را زنده کنیم و تحت لوای قرآن گذشته خودمان را ترمیم و آینده را ترسیم کنیم، اول اینکه می‌خواهیم درخواست بخشش از خداوند برای گناهان سال گذشته و دوم اینکه آینده‌ای خوب را برایمان ترسیم شود.

وی در ادامه به توصیه‌های امیرالمومنین نسبت به دستگیری ایتام پرداخت و بیان کرد: دستگیری ایتام و کمک رسانی به نیازمندان امری خداپسندانه است که اجری اخروی و معنوی در پیشگاه خداوند دارد که در این خصوص از خیرین، مردم و مسؤولان به خصوص کمیته امداد شهرستان تشکر می‌کنم.

دهقانی در مورد تحولات اخیر غزه گفت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین با حمایت‌های جنایت کار بزرگ آمریکا جنایاتی بی بدیل است که نشان از استیصال این رژیم غاصب دارد.

امام جمعه بجستان عنوان کرد: مقاومت یک محور بود اما در حال حاضر تبدیل به یک شبکه شده که در منطقه هماهنگ عمل می‌کنند و انشاالله نتیجه آن نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود و ما معتقدیم پیروز میدان مردم غزه هستند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز قدس بیان کرد: روز قدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و به فضل خدا هفته آینده با حضور در راهپیمایی روز قدس خشم و انزجار خود را از جنایتکار اصلی آمریکا و اسرائیل اعلام می‌کنیم و این جنایاتشان را محکوم خواهیم کرد.

کد خبر 6064924

دیگر خبرها

  • شب‌های قدر فرصتی برای ترمیم گذشته و ترسیم آینده است
  • صنعت نفت با اقدام‌ جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • صنعت نفت با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • جاده پلدختر معمولان خرم‌آباد نیازمند توجه فوری و بسیار جدی دولت است
  • ۱۰ توصیه رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برای جهش تولید
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!