Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: کمبود منابع اعتباری، نوسازی ناوگان حمل و نقل راهداری و جاده ای را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نوسازی ناوگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان هر سال انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در زمان گذشته در زمینه نوسازی ناوگان استان زنجان وضعیت مطلوبی داشته است، ادامه داد: امسال نیز با وجود محدودیت های اعتباری اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود.

این مسئول با اشاره به خرید بیل مکانیکی به قیمت 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برای استان، افزود: قیمت ماشین آلات بسیار گران شده است.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه منابع محدود و گرانی تجهیزات اجازه نمی دهد تا نوسازی بیش از این انجام شود، افزود: در حال حاضر میانگین عمر ناوگان سواری استان زنجان زیر 12 سال است.

یوسفی میانگین عمر ناوگان عمومی استان را 20 سال عنوان کرد و گفت: میانگین عمر ناوگان سنگین استان زنجان نیز بالای 25 سال است.

وی خاطرنشان کرد: به مالکین ناوگان فرسوده توصیه می شود از فرصت های پیش آمده برای نوسازی ناوگان خود استفاده کنند.

این مسئول با بیان اینکه ضروری است در ایام زمستان رانندگان با توجه به شرایط فصل رانندگی کنند، بیان داشت: با آغاز بارش های باران و برف شرایط جاده متفاوت می شود که توجه به نکات لازم موجب می شود تا از تصادفات جلوگیری شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه عدم توجه به شرایط راه موجب انحراف و واژگونی خودرو شده و مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد، تصریح کرد: ضروری است رانندگان به شرایط جاده توجه ویژه نمایند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها والدین چابهاری را نگران کرد

مدتی است والدین در شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان با مشکل کمبود شیر خشک برای فرزندان بالای یک سال خود مواجه هستند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام. ما در شهرستان چابهار زندگی می‌کنیم و متاسفانه یک ماه است که دنبال شیر خشک برای بچه یک سال به بالا هستیم به هر داروخانه که مراجعه می‌کنیم، زمانی که علتش را هم که جویا می شویم به ما می‌گویند بیمه پول ما را با تاخیر پرداخت می‌کند و ما نمی‌توانیم خریداری کنیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • چهار محور در استان مسدود است
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار
  • ◄ نوسازی تجهیزات فرسوده بنادر با 2 مانع مواجه است
  • کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها والدین چابهاری را نگران کرد
  • رژیم اسرائیل افزایش مالیات‌ها بررسی می‌کند
  • علائم کمبود ویتامین B۱۲ چیست؟