Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:06:27 GMT

۳۵۰ دستگاه تراکتور در دامغان پلاک‌گذاری شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۲۱۳۱

۳۵۰ دستگاه تراکتور در دامغان پلاک‌گذاری شد

محمد اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طی دو سال گذشته تاکنون ۳۵۰ دستگاه تراکتور کشاورزی در دامغان پلاک گذاری شدند، ابراز داشت: امسال پلاک گذاری ۶۰ دستگاه دیگر  هدف‌گذاری شده است.

وی ضمن بیان اینکه پلاک گذاری ادوات کشاورزی در دستور کار قرار دارد، افزود: با اجرای طرح پلاک گذاری ادوات کشاورزی پیش‌بینی می‌شود ۱۰۰ دستگاه تراکتور پلاک گذاری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نظام صنفی کشاورزی دامغان ضمن بیان اینکه تمام تراکتورها و در مدل‌های مختلف باید پلاک گذاری شوند، ابراز داشت: ازاین‌پس از تردد تراکتورهای فاقد پلاک جلوگیری و قابل نقل‌وانتقال نخواهند بود و سوخت نیز به آنان تعلق نمی‌گیرد.

اکبری با اشاره به اینکه تراکتور داران می‌توانند با ارائه مدارک و مراجعه به‌نظام صنفی کشاورزی، تراکتورهای خود را پلاک گذاری کنند، تصریح کرد: با اجرای طرح تراکتورهای کشاورزی، زراعی و باغی باسابقه کمتر از ۲۵ سال پلاک گذاری می‌شوند.

وی افزود: پلاک گذاری تراکتورهای کشاورزی بر اساس برنامه‌ریزی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با هماهنگی وزارت کشور و باهدف هویت بخشی و شناسنامه‌دار کردن دستگاه‌های کشاورزی و صدور کارت سوخت هوشمند انجام می‌شود.

کد خبر 4767652

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سمنان دامغان ادوات کشاورزی یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد گرگان پدافند غیرعامل تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه بیرجند شیراز قزوین مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش قدس خراسان، حمید مظفری نژاد اظهار کرد: این محموله نفتگاز در راستای حمایت از بخش کشاورزی و رونق تولید به ناوگان این حوزه تخصیص یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار افزود: بر اساس ثبت درخواست‌های صورت گرفته در سامانه سدف ۶ هزار و ۳۵۷ دستگاه انواع ادوات کشاورزی شامل تراکتور، کمباین و تیلر در غرب استان فعالیت دارند که سال گذشته ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت به این ادوات اختصاص یافت.

وی با اشاره به رشد ۲ درصدی مصرف سوخت بخش کشاورزی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن گفت: تراکتورداران و مالکان ماشین آلات کشاورزی در منطقه سبزوار چنانچه تاکنون اطلاعات خود را در سامانه سدف ثبت نکرده‌اند باید در راستای توزیع نظام‌مند سوخت در اسرع وقت نسبت به این امر اقدام کنند.

مظفری نژاد تصریح کرد: تخصیص سوخت به ادوات کشاورزی منوط به برخورداری از برگ سبز و نصب پلاک است و برای دستگاه تیلر نیز برگه فروش معتبر از فروشنده مورد نیاز است که در صورت فقدان موارد مذکور امکان اراِئه خدمات به مشتریان وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی سامان
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • رفع تداخل ۱۰۰۰ پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • ۳۹ میلیون لیتر نفت‌گاز بین کشاورزان غرب خراسان رضوی توزیع شد
  • ۹۰ درصد اراضی کشاورزی قزوین رفع تداخل شد
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار اراضی کشاورزی البرز