Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:40:06 GMT

ادعای رییس فدراسیون جودو کذب از آب درآمد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۲۲۰۷

ادعای رییس فدراسیون جودو کذب از آب درآمد

رییس فدراسیون جودو جمعه شب و در یک برنامه ورزشی تلویزیونی مدعی شد که وی با اعزام «سعید مولایی» به رقابت‌های جهانی در ژاپن مخالف بود و این اعزام با موافقت «محمدرضا داورنی» معاون وزیر ورزش و جوانان انجام شده است ولی اسناد نشان می‌دهد که اعزام مولایی دقیقا با درخواست مستقیم «آرش میراسماعیلی» انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که میراسماعیلی نامه درخواست اعزام خودش به همراه 2 ورزشکار و یک مربی به رقابت‌های جهانی را تحویل دبیرخانه شورای برون مرزی می‌دهد، مسوولان ورزش کشور ابتدا بنابه ملاحظاتی با اعزام «سعید ملایی» مخالفت می‌کنند ولی پس از اصرار میراسماعیلی، این درخواست در جلسه شورای برون مرزی مطرح و مورد موافقت قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی محمدرضا داورزنی سعید مولایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی محمدرضا داورزنی سعید مولایی فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی محمدرضا داورزنی سعید مولایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی حکمی علیرضا مولایی را به عضویت هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون منصوب کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد از روابط عمومی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در حکمی علیرضا مولایی را به عنوان “عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون” منصوب کرد. همچنین مراسم معارفه مولایی با حضور سید باقر فتاحی رئیس هیئت مدیره بانک، حسن شریفی معاون مدیرعامل در عملیات بانکی، محمد سلمانی معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی، سید حسام الدین طباطبایی مدیر کل دفتر مرکزی حراست و رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

متن این حکم به شرح ذیل است:
با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون منصوب می‌گردید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب اجرای دقیق وظایف و ماموریت‌های تعیین شده و در راستای اهداف و برنامه‌های مصوب موفق باشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • درخواست رییس نظام پزشکی از داروسازان
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • آرش میراسماعیلی به تصرف در اموال دولتی محکوم شد!
  • آرش میراسماعیلی به فساد مالی محکوم شد
  • رد ادعای کذب یک رسانه معاند درباره فدراسیون کاراته
  • علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد