Web Analytics Made Easy - Statcounter

واثقی با بیان اینکه ۴۵ نفر از خانواده‌های نیازمند شهرستان بابل در قالب چهاردهمین کاروان زائر اولی‌های به مشهد مشرف شدند، گفت: تاکنون ۵۶۰ نفر از محرومان این شهرستان به همت خادم یاران افتخاری حضرت رضا (ع) و با مشارکت خیرین به حرم مطهر رضوی اعزام شدند.

«جعفر واثقی» امروز (19 آبان ماه) در گفتگو با خبرنگار شبستان بابیان اینکه افراد نیازمند و محروم که بالای 40 سال سن دارند و به جهت مشکلات مالی و ناتوانی توفیق تشرف به حرم مطهر رضوی را نداشتند، به همت خادم یاران افتخاری امام رضا (علیه‌السلام) عضو کانون زائر اولی‌های آستان قدس به آستان‌بوسی امام مهربانی‌ها مشرف می‌شوند، اظهار کرد: چهاردهمین کاروان زائر اولی‌های این شهرستان جمعه 17 آبان ماه به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) عازم مشهد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون مرکزی آستان قدس رضوی در شهرستان بابل افزود: ۴۵ نفر از محرومان و زائر اولی‌های این شهرستان اعم از 20 برادر و 20 خواهر مؤمن و دلباخته هشتمین امام شیعیان در قالب کاروان طرح مهر درخشان رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند که ضمن زیارت حرم مطهر علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی این اردوی زیارتی بهره‌مند خواهند شد.

 

وی بابیان اینکه تاکنون ۵۶۰ نفر از محرومان بابل به همت خادم یاران افتخاری حضرت رضا (علیه‌السلام) و با مشارکت خیرین به مشهد اعزام شدند،خاطرنشان شد: بیماران خاص این شهرستان که تاکنون به مشهد مشرف نشدند نیز بدون شرط محدودیت سنی به‌اتفاق یک همراه برای تشرف به حرم مطهر رضوی در کاروان‌های مهر درخشان رضوی ثبت‌نام می‌شوند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته وحدت مسجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی نماز جمعه مجلس روز 13 آبان اعزام زائر اولی خادمیاران رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ

محمد حسین آجیلیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور با بیان اینکه از فردا سه اردیبهشت تا ۱۳ اردیبهشت از ۱۰ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها اقدام به جابه‌جایی زائران حج عمره خواهیم کرد گفت: از فردا ساعت ۱۵:۳۰ اولین گروه از زائران عمره از فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: در طی این ۱۰ روز دو پرواز از فرودگاه امام خمینی و یکی از فرودگاه‌های تحت مالکیت کشور انجام می‌شود که در مجموع ۲۲ پرواز انجام می‌شود.

آجیلیان بیان کرد: در هر پرواز ۲۶۰ زائر جابه جا می‌شوند که در طول این ۱۰ روز دوهزار ۸۶۰ زائر از ۱۱ فرودگاه کشور و ۲ هزار ۸۶۰ زائر از فرودگاه امام خمینی اعزام می‌شود که در مجموع هزار و ۷۲۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: پرواز‌های حج عمره بعد از گذشت ۹ سال از فردا با همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور از فردا
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد
  • اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ
  • اعزام ۸۵ زائر خراسان شمالی به حج عمره
  • عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور به حج می‌روند
  • کانون خدمت رضوی آماده همکاری با بهزیستی در استان بوشهر است
  • اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر خراسانی حج تمتع از فرودگاه مشهد
  • اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر خراسانی حج تمتع از فرودگاه مشهد+ جزئیات