Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رسیدگی به این پرونده از سال ۹۴ و به‌دنبال مرگ مرموز پسری نوجوان بعد از سقوط از بالکن خانه‌ای آغاز شد. پس از حضور مأموران در صحنه و انتقال جسد به پزشکی قانونی، علت مرگ ضربه مغزی اعلام شد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که پسر نوجوان شب حادثه در یک میهمانی بوده که از سوی جوانی به‌نام داریوش تهدید به خوردن مشروب شده بود و پس از آن هم وقتی متوجه نیت شوم متهم شده با او درگیری پیدا کرده و کشمکش آن‌ها منجر به سقوط پسر نوجوان از بالکن خانه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب متهم دستگیر شد و سرانجام بعد از ۴ سال پس از وقوع جنایت صبح دیروز از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده انتقال داده شد تا با حضور اولیای دم محاکمه شود.

در ابتدای جلسه اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند و پس از آن متهم برای دفاع از خود در جایگاه قرار گرفت و اظهار داشت: از ۱۷ سالگی معتاد شدم. من قبول دارم که آن شب با مقتول مشروب خوردم، اما اتهام قتل را نمی‌پذیرم. چرا که او هیکل‌اش از من بزرگتر بود وقتی مقدار زیادی مشروب خورد حالش بد شد. من دیدم که او به طرف بالکن می‌رود، اما نمی‌دانستم که قصد دارد خودش را به پایین پرتاب کند. وقتی هم که این کار را انجام داد من بسرعت او را به بیمارستان رساندم و هرگز قصدی برای کشتن او نداشتم.

پس از آن قاضی درباره چاقویی که در صحنه جنایت بود از متهم سؤال پرسید و متهم پاسخ داد: من آن چاقو را برای بریدن خربزه استفاده کردم وهرگز با آن چاقو پسر نوجوان را تهدید نکردم. پس از پایان اظهارات متهم پرونده قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حوادث قاتل قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه

پسر بچه هشت ساله در شهرستان اُرزوئیه به علت سقوط در رودخانۀ فصلی در جریان بارش‌ها و سیلاب، جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رئیس مرکز اورژانس کرمان گفت: پسر بچه هشت ساله در شهرستان اُرزوئیه به علت سقوط در رودخانۀ فصلی در جریان بارش‌ها و سیلاب، جان خود را از دست داد.

سیدمحمد صابری با بیان این‌که این حادثه صبح امروز ساعت ۹:۵۴ اعلام و پیکر فرد جانباخته بعد از ۵۰ دقیقه از آب بیرون کشیده شد، توضیح داد: این پسربچه در حال تماشای جریان آب رودخانه بوده که به پایین سقوط می‌کند.

وی محل حادثه را روستای زیارت بخش صوغان شهرستان ارزوئیه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • قتل هولناک یک جوان به خاطر کل کل در فضای مجازی
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • فروش خانه پدری برای نجات پسر از قصاص
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو
  • جنایت در خیابان گاندی | قتل زن جوان با ۲۰ ضربه چاقو
  • لحظات حمله با چاقو به یک کشیش در کلیسا
  • جزییات حادثه زورگیری در اتوبان صدر از زبان متهمان + فیلم